Gå til innhold

Hva er deres interiørdrøm?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe spesielt dere ønsker dere i huset deres, eller kanskje allerede har? Vi har for tiden en ganske liten leilighet som vi leier, skal snart flytte, men har ikke råd til å kjøpe, så må leie igjen. Men, min drøm etterhvert er å ha ett STOOOOOOOOOORT klesskap med plass til at absolutt alt henger, alle 3 sine klær, untatt undertøy og sokker. Samt at vesker og sko og får plass i skapet. Hihi, tror kanskje jeg egentlig trenger en sånn walk-in garderoe jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en drøm om å få vaskerom, bad og soverom på samme etasje. Nå bor vi i gammelt hus hvor vaskerom er i kjelleren og bad og soverom i 2.etg og spisebordet i stua (1.etg) konstant er fullt av nyvaska tøy som enten skal opp i skap eller brettes... Leeeei!! Men huset blir vi nok boende i til ungene flytter hjemmefra.... Elsker beliggenheten, og huset er svigermors barndomshjem...

Skrevet

Hvis vi skulle bygd hus skulle jeg hatt en terasse med overbygg, vedfyrt peis/steinovn på kjøkkenet, stoooort kjøkkenbord, veggmontert do, franske dører, bibliotek og rutete vinduer ;)

Skrevet

Vi skal snart pusse opp vaskerommet og da får jeg en av mine drømmer oppfyllt (begynner å føle meg voksen når jeg drømmer om vaskerom). Det skal flislegges på vegger og gulv, grått gulv og hvite vegger. Vask og tørk skal bygges opp, ikke mere bøy og tøy hver gang klær skal inn og ut. Får sjakt fra garderobe (har nesten walk-in) og ned i skap på vaskerom, hvor jeg skal ha trådhyller under som jeg kan sortere vasken i. Får god benk til å brette tøy på, med innebygd stryebrett, og god plass til tørkestativ. I tillegg blir det plass til noen hyller til f.eks. tørrvarer og en fryseboks. Mmmmm.... har egen inngang gjennom bod fra utsiden og inn på vaskerommet så skitne unger blir sendt inn den veien!

 

I tillegg har vi et bad som skal pusses opp senere med badekar.. mmmm det blir digg.. og et bad som ikke finnes i dag, men som ligger klart til å bli innstalert. Gleder meg til vi har råd til å ta oss av dette.

Skrevet

Et stoooort spisestuebord som har plass til middager med flere og tyve venner, og hvor mor, far og alle barna kan sitte sammen om kveldene/ettermiddagene å gjøre lekser og papirarbeid mens de drikker kakao og spiser nybakt brød :-D *sukk*

 

 

Nest etter det ønsker jeg meg veranda med tak, åpen peis og et stoooort bibliotek:)

Skrevet

Jeg ønsker meg et kjempegammelt trehus som kan pusses skikkelig opp, men beholde det gamle..! Laftede trevegger som kan males hvite, hvitt blankt gulv, og skikkelig landlig stil... Vil ha stor hage med frukttrær og en stue med store vinduer, på bakkeplan som ungene bare kan løpe rett ut i hagen, gjerne det samme fra kjøkkenet... Vil ha alle soverommene i andre etasje, STORT bad og walk-in-closet oppe, og STORT vaskerom/bad nede..! Vil ha peis/vedovn..! Åååh, det er drømmen ja..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...