Gå til innhold

jeg er gravid med nr 2.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bodd ved toalettet, eller med hodet oppi rettere sagt, i 3 mdner nå. Det gjorde jeg også med nr 1.

Til dere andre som ble plaget med svangerskapskvalme; hva fikk dere?

Det går liksom ei "myte" om at det blir jente hvis en er dårlig, og gutt hvis en ikke har det så værst, liksom.

Takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært dårlig med både gutt og jente.

Ikke noen forskjell heller

Skrevet

Var dårligere med gutten enn med jenta, men mistenker at det var fordi han var nr. 2 (slitsomt å være gravid og ha 2-åring samtidig). Men jeg var "bare masse kvalm", kastet ikke opp med noen av de.

Skrevet

Tja, dersom det stemmer at du er født i 1924, er det vel muligens andre grunner til at du spyr, enn et svangerskap ?

Ellers er det fullt mulig å være kanondårlig med gutter i magen også. Hva har du fra før da ?

Gratulerer med baby i magen da :-=

Skrevet

eg var helt fine. ingen kvalme eller noe.. fikk jente.

Skrevet

Jeg var ikke dårlig en eneste dag første gangen, da kom ei jente. Den gangen her har jeg vært skikkelig dårlig, og ut kommer.... Det blir spennende å se!:D Hihi.

Skrevet

Først av alt: Grattis:o)

Jeg har en av hver og hadde ekstrem svangerskapskvalme med begge to...så det finnes vel ingen fasitsvar på det...;o) Eneste var at jeg var dårlig lenger med jenta enn gutten - men var like ille de første 14 ukene.

Skrevet

Jeg var ikke kvalm noen av gangene, og jeg har jente og gutt.

Skrevet

jeg har fra før av ei jente. Tusen takk for svar.

Skrevet

Jeg hadde lite plager de første tre månedene og fikk gutt.

Skrevet

jeg spydde i 6 mnd jeg. å det kom en gutt

Skrevet

Fikk jente. Var omtrent ikke dårlig i det hele tatt. :)

Skrevet

Min søster har 3 gutter og var kjempedårlig med alle tre. Tror ikke det der stemmer jeg :-)

Lykke til forresten :-)

Skrevet

Den første min var gutt, og jeg var konstant kvalm i 4 mnd. Nestemann var jente, og jeg gikk og venta på kvalmen i 4 mnd, helt til jeg skjønte at den ikke kom denne gangen:) Det var deilig! Lykke til videre med svangerskap:)

Skrevet

nja, har vært kvalm i begge svangerskap. sist med jenta vår og denne gangen med en guttebebis har jeg vært sånn småkvalm hele tiden,har aldri kastet opp

Skrevet

like dårlig begge gangene, har en av hver.

Skrevet

Jeg var helt frisk da jeg ventet jente, men ganske så kvalm da jeg ventet gutten.

Skrevet

Var helt fin med jenta... Har 3 gutter etter henne, og merket litt mere kvalme for hvert svangerskap.

Skrevet

Nr1 var gutt, da var jeg dårlig fra uke 5-12 ca.

Nr2 var jente, da var jeg dårlig fra uke 6-37, møkkdårlig faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...