Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Lurer litt på hva jeg trenger egentlig. Jeg har jo en bagvogn som og kan brukes som sportsvogn. bruker dere denne vognen hele tiden eller kjøper dere en til. tenker på slitasje på bagvognen, at det er lurt å ha til (skal brukes i bhg, tur i skog og mark). eller holder det med den ene? den er jo i tillegg vendt mot meg og går ikke ann å snu.. noen tips her? hvilke triller vil dere anbefale?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Man trenger vel strengt tatt ikke mer enn en vogn, i og med at barna har plass i sportsvognen lenge. Men jeg kjøpte en vogn til fordi jeg synes den første vogna etter hvert ble veldig tung å dra opp og ned trappa/trille og tung å manøvrere i butikker etc. Jeg gikk for en lett trehjuling som vogn nummer to (en OTH Urban Jungle). Den er jeg veldig fornøyd med. Lett og enkel og manøvrere. Føler meg på en måte "friere" når vi er ute på tur. Den første vogna brukes nå som sovevogn i barnehagen. Så den er fortsatt i bruk. Grunnen til at vi har vogna stående der er at vi bor rett over veien og går til barnehagen, da er det fint å kunne ha vogn stående der fast. Men dette er selvfølgelig ikke nødvendig, men kjekt å kunne gjøre i og med at vi hadde to vogner når hun startet i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå