Gå til innhold

Jeg tror at 80% av trafikkulykker her i landet skyldes barn!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

(Ja, måtte dra litt oppmerksomhet med overskrifta)

Men noe så slitsomt!! Og kjøre midt i rushen, rundkjøringer, kryss, lyskryss, you name it, med en 3åring som sitter baki og gnåler hull i hodet på en! Ikke rart man kræsjer....

*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og derfor enda viktigere at de sitter bakovervendt, hehe, bare for å få enda litt mer oppmerksomhet :-)

Neida, jeg er helt enig med deg, det er utrolig viktig å greie å holde fokus på veien, selv om det er mye som skjer i bilen! Greier man ikke det, bør man kjøre inn til siden, uoppmerksomhet er skyld i mange ulykker ja!

Skrevet

Ja, de kan mase, men jeg må si jeg syns det er mer slitsomt med en baby som hyler baki... :-/

Dessuten tror jeg nok at gutter i alderen 18 - 20 er skyld i veldig mange ulykker..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

FLOTT at du minte meg på akkurat det Spetakkel... for det er jo bare 19 dager sånn ca til lillebror melder sin ankomst... Hehe, syns jeg ser det for meg. Han hyler, jentungen prøver og hysje på han, samtidig som det evinnelige gnålet om "se på meg nå, se på meg nå", går på repeat! :o)

Skrevet

Jepp, der har du det ;-)

Jeg har en på 2 år og 8 mnd og en baby på 7 mnd. Som oftest går det bra, men det har vært noen slitsomme episoder... Da har jeg måttet stoppe for å ordne opp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...