liljepike med spire:) Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Noen som har vært der, med gode, dårlige erfaringer?
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Jeg var der i fjor, med bare gode erfaringer. Fikk med bilder på cd, var det 6-8 stk el no sånn, å hadde en flott gynekolog som gjorde undersøkelsen. Gregor Beck? hehe et el anna sånn... Vet ikke om han er der enda... Har bestilt time der igjen, men må finne en annen dag som passer, så vi får se...
Gjest 5 andre Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Jupp. Var der for 14 mnd siden og sist for en uke siden. Beck som er der enda. Kjempehyggelig. Han er flink, og fått en del mer erfaring siden i fjor. Nå får man oxo med seg 4d (film) på cd'en. De anbefaler at man tar 3d mellom uke 24 og 32, men mes yppelig mellom 25 og 30. Er en del ventetid siden han bare er der to dager i uka, så bestill god tid :-) Lykke til!!!
Lille nuffe Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Var der i 23. juli uke 26. Kjempefornøyd. Beck som hadde det, ja. Verdt hele tusenlappen!
oktoberjentene;) Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Gregor er en flink kar tar deg seriøst... fikk time fort jeg....
07&10&13? Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 var der på tirsdag som var, er i uke 30 nå. jeg annbefaler deg å dra før det fordi det er lettere å få fine bilder da. jeg var ganske heldig med ett av mine resten var ikke noe særlig. men absolutt en utrolig fin opplevelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå