Fregnepetra Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Skrev deg en PM for etpar uker siden, hadde et spørsmål..... hadde du orket å se?
Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 har ikke noe pm fra deg...eller var det gratis spå???
Fregnepetra Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2007 Det var en pm... kjipt da Lurte bare på en konkret ting, så jeg tenkte jeg skulle spare deg for en hel mail, det var samme dag som du skrev om gratis spå så jeg så du ble nedlesset...... kan jeg sende deg en nå da?
Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 sexless leste din og har ikke svart for di jeg ikke visste hva jeg skulle se på...MEN pga at du er så åpen og kanskje vil at jeg skal se på alt...skal jeg ta en prøvespå på deg...om du vil...bruker bare 3 kort på det og resten intuisjon...send meg en mail på [email protected] og merk den med sexless prøving haha så tar jeg deg en kveld etter jeg har meditert...klem
PopUp Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 "Låner" tråden litt jeg, hehe... Sjaman; har du fått pengene fra meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå