Gå til innhold

Camilla sin første vaksine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da var vaksinedagen over...puh hehe

Var nok værre for mor enn for Camilla :-)

David var med og Camilla satt på fanget hans når hun fikk sprøyta, mens jeg måtte gå ut av rommet til det hele var over....haaaater sprøyter!!!

Ikke så mye hyl i det hele tatt, men sutregeipen var på plass når jeg kom inn igjen hehe

David fortalte at hun hadde blitt forskrekket og kikka på låret når hs stakk. Begynte ikke å grine før etterpå.

Ellers fikk hun skryt for at hun er så sterk i rygg og nakke, liker jo mest å ligge på magen så det er jo ikke så rart kanskje.

Ligger også helt på gjennomsnittet i alle mål og vekt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel overstått :-) Det er som regel verre for mor enn for baby dette her ;-)

Hvilken vaksine tok dere?

Skrevet

Vi tok 5 komponentvaksinen, takket nei til Prevenar :-)

Skrevet

Wow, så flink hun var. Det er alltid deilig når det er over og man kan puste lettet ut. Vi skal til pers igjen på mandag og jeg er spent på hvordan det går.

Håper hun ikke fikk noen ettervirkninger og at hun sover søtt i sengen sin.

Så bra hun har sterk nakke og rygg, det er jo viktig det nå fremover.

Skrevet

Merket ingen forskjell på henne, blid og fornøyd som vanlig :-)

Eneste var at hun som fra 14 til 16, men hun gikk glipp av formiddagsluren så da tok hun vel den sammen men dagsluren sin :-)

Nå har hun lagt seg, og sover søtt :-) nå iallefall hehe

Skrevet

skulle selvfølgelig stå: sov fra 14 til 16

Skrevet

Vel overstått ja! Hørtes jo ut som det gikk riktig så greit det der. Håper dere får en rolig kveld og natt også:)

Skrevet

Det var flink jente, det. Er litt verre for mor enn for barn tror jeg også. Da Tobias fikk sprøyten sin snudde jeg meg bort, orket ikke se på!!!

Håper dere har hatt en rolig natt og at snuppa har det bra i dag :-)

Skrevet

Hei,

Håper at det gikk bra i dag med henne ja. Det verste er nok for mor ja. Jeg måtte også snu meg bort og ikke titte. Men det er jo fort overstått heldigvis. Kos og klem fra oss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...