Gå til innhold

Girls Night Out - hvor drar vi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et bra forslag til hvor vi skal ha utekvelden vår? Det må jo være et sted som har litt for alle, og såpass koselig at vi vil sitte der med glasset vårt litt utover. Kanskje greiest med sentrum så det er lett å komme til for alle (uten barnevogn hurra hehe). Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooh, dette var lurt Sana. Hvis det er snakk om mat også, så bør vi kanskje reservere bord? Eller skal vi bare drikke?

Ser du skriver "sitte der med glasset...", regner med at det betyr at vi bare skal ta ett glass da eller?? (noen av oss tåler faktisk ikke så mye mer heller...)

Jeg for min del må komme etter lagt baby, dvs ved 20 tiden.

Forslag til sted kommer ann på om det er med mat eller ikke.

Eks:

- Hard Rock

- Dattera til Hagen

Skrevet

Om det er snakk om mat så kan vi jo f.eks ta fridays?

Men hard rock og dattera til hagen er også bra forslag

Skrevet

Må vel ha mat? Eller? Jeg mente mest glasset vi har der og da, regner med at vi er "en drink om gangen"-type mennesker blitt hehe.

Skrevet

Jeg er veldig med på mat jeg!! Er også med på en drink om gangen hehe

Skrevet

Ja, må jo ha mat! Jeg gleder meg allerede til å spise et måltid og skravle med dere igjen uten å bli avbrutt ca 1000 ganger:)

Jeg er åpen for alle forslag, men de har jo super gode frozen strawberry daquari på både Fridays og Hard Rock;)

Skrevet

Fridays på aker brygge har jo også uteservering om det skulle være varmt og fint i været :-)

Og Daquarien er absolutt ikke å fornekte....kaller den bare fuglebadet jeg :-)

Skrevet

Synes alle forslag har vært bra foreløpig. Men jeg tror nok jeg har blitt litt for gammel for Dattera. Har vært mye derpå ettermiddag/tidlig kveld. Men senerepå kvelden er det utrolig høy musikk der i helgene. Begynner å dra på åra ja :-)

Fridays på Aker brygge er fint dersom det er fin-vær. Men kanskje ikke så varmt lenger utpå kveldene så seing? Men vet jo aldri i disse klima-endrings-tider.Kanskje det er nå sommeren kommer her i Oslo?

Dessuten frister jo strawberry-balja... Men er redd det ikke kan bli så veldig mange. Tåler ingenting lengre!

Skrevet

Hei.

Ja kan vi ikke bare gå for fridays på aker brygge. Men er usikker på om de i det hele tatt tar bordbestilling. Men strawberryen vi har snakket om så lenge frister den...

Skrevet

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm strawberryen vil jeg også ha Fridays høres bra ut!

Skrevet

Tror fridays tar imot bordbestillinger, spesielt når vi blir en aldri så liten gjeng som kommer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...