Gå til innhold

LOOOSER: Jeg sitter her og fantaserer om mat :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå blitt så feit og fått så mange valker at jeg på skru på meg trusa om morran...

Skal liksom gå ned i vekt. Mange kilo.

Det virker jo helt umulig. Sitter her og drømmer om biffer og digg og Brie og alt man kan komme på av deilig mat.

Har vann i munnen her jeg sitter.... For en taper jeg er....

vært fler turer og kikket i kjøleskapet etter sunne alternativer.

Fortsatt ikke klart å overbevise meg selv om at grønnsakene der inne er nyyyydelige :-/

*sukker og synes synd på meg selv*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*hehe* kan ikke annet enn å sende deg en trøsteklem, og si at det er flere av oss her ute! ;o)

men er ikke helt enig i den taper talen da, er vel like mye verdt vi som alle andre her i verden, så er jeg sikker på at du er verdens beste mamma!!!

*klem*

Skrevet

Hahaha, godt det ikke bare er meg. Jeg har funnet ut at hvis jeg bare blir oppslukt nok av feks Dib så glemmer jeg godis (så lenge ikke folk snakker om alt de skal kose seg med foran tvn da), om enn ikke videre effektivt. Begynte så bra i går med en gulrot og sukkererter, men så var ikke sukkerertene noe gode så da ble det oreos overtrukket med hvit sjokolade i stedet *huuuulk*. Det var jo dritgodt på tunga, men fytti så vondt i samvittigheten og valkene etterpå :o)

Og så er det så vanskelig å få SATS til å høres fristende ut når beina verker etter en dag på jobb....

Men du - jeg trodde du hadde slanka deg en hel haug fra Aprilbabyen kom og til nå i sommer?? Så for meg sylfidemamma jeg nå :o)

Skrevet

hihi...bklir litt oppgitt over meg selv.

Er vel periodeslanker.

Joda, har faktisk gått ned ca 15 kg, men det er like mange til igjen.

Gikk ned mesteparten i fjor, også var det noe i våres.....også gikk jeg bittelitt opp igjen....sånn går no dagan....Nå har jeg heldigvis klart å snu pila nedover igjen....., men sliter de første 14 dagene. Sikker på at det går ann å bli diggoman!

SATS høres IKKE fristende ut nei.....men sjokolade der i mot.....

Var hos ei venninde for et par uker siden. Hun planlegger også å ta av en del. Bestemte oss for å trene hjemme sammen. Skaffa PIlates DVD og matter og greier *fnis*. Satte på DVD'n og var fulgte nøye med instruktrøren. Og klarte ingenting..... Ikke EN øvelse fikk vi til. Tilslutt knakk vi sammen i latter over vår egen klumset og klossethet *ler* Heldigvis hadde min venninde en stoooor pose Cheese Doodels i skapet til to som trengte trøst *S*. det nærmeste jeg har kommet SATS etter at Lille ble født .

Skrevet

Jeg ler meg ihjel - jeg har også i overmot skaffet meg Pilates DVD, en som visstnok skulle være SÅ enkel (måtte jo være effektiv de dagene gubben er på trening og jeg er barnevakt, øhøhø). Men jeg klarer jo ikke puste riktig en gang, og alt faller seg meget unaturlig for meg. Så den støver godt i kroken bak tvn ja!!

Jeg prøver å overbevise meg om at jeg elsker den kroppen jeg har og at jeg overhodet ikke trenger å bli noe i nærheten av en modell... men så merker jeg jo at jeg ikke slapper så godt av når magen bretter seg i 3 bare jeg krummer ryggen litt ;oP

Skrevet

Jeg fantaserer også masse om mat. Det kommer som regel når jeg er på butikken, og jeg ser at de legger ut nystekte boller som jeg vet er sykt gode..

Men du er absolutt ingen taper siden du sitter med vann i munnen, du har jo ikke spist noe av det du fantaserer om! Du får se på det som en øvelse i selvkontroll, så langt ser det jo ut som det går kjempebra :)

Skrevet

Jeg har også kjøpt pilates dvd ;DD Trodde liksom det var nok, jeg... emn må man gjøre øvelsene også??? HÆ?? Ingen som sa det til meg. Har ikke fått sett på den ennå, men tenkte jeg skulle begynne nytt og bedre liv i oktober når jeg går ut i ulønnet perm.

Skru på deg trusene.... Hæ, hæ, hæ....holdt på å dævve a latter her! Klarte ikke en gang å fortelle mannen hva jeg lo av. Kjenner meg veldig igjen... Det verste er at jeg er veldig tynn i hodet og tror jeg er det når jeg ser meg selv i speilet, men når jeg ser bilder av meg selv ¨så ser jeg jo at noe ikke stemmer.

Skrevet

Hahah - så artig det du sier om å tro man er tynn i speilet og så viser bildebevis noe helt annet. Eller speil andre steder enn hjemme - senest på jobb i dag fikk jeg "sjokk" da jeg gikk forbi speilavdelingen og speilene viste en helt annen enn den som var i speilet på badet mitt hjemme...

Skrevet

hihi. Var på Skeidar i Drammen i forrige uke og måtte selvsagt på toaletten. Heldigvis hadde de kundetoalett. Da ærendet var over og jeg vasket hendene kikket jeg meg i det lille speilet over vasket og ble faktsik litt fornøyd med det jeg så.... "Jøss, ikke værst farge i ansiktet den dårlige sommeren tatt i betraktning". ...og følte meg straks litt mer delikat og fiks.....Helt til jeg oppdaget at det var et farget speil :-/

ja, ja.... der forsvant den selvtilfredsheten....

Skrevet

Nå har jeg trøstespist ostepopp og punch knapper og drukket cola! Mmmmm...

Så nå ligger jeg her på sofaen, har kjempe vondt i magen og ikke minst samvittigheten!

Crap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...