Gjest Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 En gammel dame i rekka skal selge nå, og jeg håper virkelig at det kommer inn en barnefamilie. Det er så mange eldre her vi bor, så det hadde vært så fint med litt liv i gata. Ikke så lett å finne lekekamerater til jr sånn dt er nå :-( Hjelp meg å krysse fingrene da!!!
Mamma´n til A og F Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Skal krysse fingre for deg! Veldig sansynlig at det flytter inn en barnefamilie da, men det er det med alderslikhet da.... Du får snike rundt når det er visning da, så får du en viss indikasjon. Lykke til!
Gjest Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Ja, det får vi gjøre. Sist det flyttet inn nye (det er leeenge mellom hver gang) så hadde de ganske store unger på 10-14 år. Vil så gjerne ha noen småtasser rundt dørene jeg :-)
imsdal med julesmak Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Du får møblere gata med leker for småbarn slik at de potensielle kjøperne som er og titter tror det er flust med småbarn i strøket )
Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Krysser fingrene =) Hvis ikke får du flytte opp hit på N -- he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå