Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEEEEG!!!!!

Vil gjerne ha flere og holde følge md=)

Har EL lørdag=)

Skrevet

Lykke til=) Vi satser på at den sitter;-)

Blir spennende.

Skrevet

Takk i like så=)

Håper håper!!

Hvor lang syklus har du?

Skrevet

Da har vi IKM omtrent samtidig og da=)

Jeg har ikm 8 september...

Skrevet

Jeg også har EL sånn ca lørdag! Ikke helt sikker på syklusen siden jeg nettopp har sluttet på p-piller.

Skrevet

Kjempekjekt med flere=)

Det MÅ jo klaffe med noen av oss, håper på alle da=)

Skrevet

Her er det eggløsning lørdag/søndag. Hatt litt uregelmessig syklus i det siste, men regner ganske sikkert med at det blir i løpet av helga.

Skrevet

Jeg har ikm 9 eller10 sept. Også drar jeg på sydentur den 8. Håper ikke tanta kommer da, også skal jeg prøve å holde meg til jeg kommer hjem med å teste=)

Skrevet

Oj, da er du tålmodig altså, viss du klarer og holde deg helt til da=)

Jeg og sambo har inngått en deal at jeg skal ligge unna alt som heter tester før ikm dagen... men jeg vet nå ikke helt om jeg klarer det=)

Tiden vil vise, kommer vertfall til å ta den jeg har liggende her dagen før ikm=)

Skrevet

Hehe.. dette er planen min i allefall, men dem har nok apotek der nede ved middelhavet også- så tør nok ikke vedde på det;-)

Skrevet

Hehe, de er harde dagene før ikm gitt, vertfall den siste uka, fungerer ikke jeg da,bare går i min egen lille verden og tror jeg er gravid å gråter mine modige tårer hver gang tanta kommer, men klarer du å være i syden med uteblitt tante uten å teste beundrer jeg deg jaggu ass=)

Skrevet

Venter EL i morgen fredag, og så får vi se hva som skjer.

Har IKM 7 september.

Skrevet

Norddame...

Du var fra møre også?

Kozelig med mange med samme EL-IKM dager=)

Jeg har lørdagen etter deg jeg da=)

Skrevet

Jeg har på lørdag eller søndag :))) Håper virkelig det klaffer denne gangen altså!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...