Gå til innhold

Sitter "barnevakt" for...

Anbefalte innlegg

Skrevet

en babycall i kveld jeg....

Barnet "inne i" babycallen ligger i sengen sin og sover, i nabohuset, mens mamma og pappa er på konsert ca en time unna...

Men heretter får jeg ikke lov av sambo til å svare på noen spørsmål fra naboen uten å ha snakket med han først... Har litt problemer med å si nei jeg se...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Jeg kommer aldri til å be noen passe babycallen min. tenk om brann????

Skrevet

Det gjør ikke meg noe, men sambo likte det ikke...

Skrevet

Jeg kommer ikke til å be om det samme i retur for å si det sann....

Skrevet

Jeg tror samboern din er inne på noe:) Si ALLTID ALLTID; jeg må høre med samboern om vi har planer! :)

Skrevet

Hvor gammel er denne ungen da? Hadde det ikke vært bedre om den fikk overnatte hos dere?

Skrevet

Hehe... Ja jeg tror jeg må begynne med det... Han ble ikke helt fornøyd med meg for å si det sann...

Har alltid hatt vanskelig for å si nei jeg da, spesielt "face to face"

Skrevet

Han ble 1 år nå i sommer...

Sambo hadde ALDRI latt han overnatte her.

Skrevet

Noe må man da få bestemme på egen hånd at man skal gjøre, men om du aldri klarer å si nei, så skjønner jeg at han blir irritert. :)

Skrevet

Hvorfor ville ikke samboeren din latt ham overnatte hos dere? Er det noe galt md barnet?

Skrevet

Neida, han er en liten vakker gutt. Ikke noe galt med han overhodet.

Bare sambo som har litt rare meninger... hehe

Det har nok også litt med at han synes det de gjør er feil, han hadde aldri gjort noe sant, og skal en ha barnevakt så spør en familie og ikke venner,naboer....

Kan ikke familien så får en heller holde seg hjemme....

Jeg har ikke problemer med å hjelpe venner av og til.... :)

Skrevet

Greit at han synes det de gjør er feil, men er det ikke mye mer feil å la en gutt på bare 1 år ligge aleine hjemme!?

Jeg synes det blir litt ille at man slkal la prinsipper ligge i veien for at den ungen skal være trygg.

Selv om der egentlig ikke er deres ansvar og jeg er klar over det altså:)

Skrevet

Hun (nabodama) spurte meg om det her for en ukes tid siden, men jeg hadde glemte alt sammen. Plutselig stod hun på døra her i kveld med babycallen. :)

Det er de som ønsker at vi skal passe babycallen, har ikke blitt spurt om å passe barnet her. Dems valg. Hvis de føler at barnet er trygt, så...

Jeg ville aldri ha bedt noen om å passe babycallen til mitt barn. Hadde ikke følt meg trygg rett og slett. Selvom barnet sover...

Skrevet

Nei, men selv om dere ikke har ansvar for å passe selve ungen, men bare babycallen så synes jeg kanskje dere burde gjøre litt mer enn som så... Håper da inderlig du sjekker på ungen i ny og ne... Selv om de er uansvarlige så behøver ikke du å være det!

Skrevet

Siden du "hører" etter babyen dems på babycallen så går jeg ut fra at du også har nøkler så du kommer inn til dem.

Synes du skal gå og sette deg hjemme hos dem til dem kommer. Det er ikke alltid man kan stole på den babycallen.

Vår virket plutselig ikke som den skulle den. Nå husker jeg ikke hva den het, men da vi fikk den for ca. 1 1/2 år siden så var den best i test.

Skrevet

Jeg skal opp og slippe inn hunden...

Så ja, jeg kommer til å stikke innom av og til.

Skrevet

ja jeg har nøkler. Og jeg kommer til å stikke opp dit nå og da for å være på de sikre siden.

De har super nova babycall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...