Gå til innhold

I morgen er dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg skal til lap!!!

Blir litt skummelt :) Hehe... har jo aldri vært pasient før :) Er vant til å være på den andre siden jeg :)

Får bare håpe jeg får positiv tilbakemelding! Litt kjipt dersom ting er helt i uorden der inne! Så satser jeg på at pergo go litt gjennomskylling av eggledere gjør susen slik at det kanskje kan sitte en liten spire i løpet av de neste månedene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere ord jeg ikke har hørt.. lap?

Skrevet

laparaskopi. Kikkehullsoperasjon. Skal inn for å se på "utstyret" :) Hehe... Håpe på at det ikke er tette eggledere i alle fall..

Skrevet

Lykke til! Håper dette blir den hjelpen som skal til for at spiren sitter godt hos deg!:)

Skrevet

Lykke til!:) Håper det gjør susen og at du sitter med en positiv test snart!

Skrevet

Hallo vennen! Tenker masse på deg :-) Du må komme med en oppdatering i morgen. Satser på det bare er noe rusk som stenger litt.

Ikke alltid lett å være pasienten nei. Kan egentlig være lurt å ikke si at du er helsepersonell. Da jeg har vært innlagt og sagt jeg er spl. har jeg følt jeg fikk dårligere service. Som om de ikke tørte helt å prate "pasient språket" til meg. Som om jeg visste alt... Følte meg litt oversett.

Masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Lykke til, håper alt går bra. :o)

Klemmer

Skrevet

hei turbo - da er vel lapen overstått?! håper det ikke var en for kjip opplevelse, og at det kommer noe godt og konstruktivt ut av det!

Spent på å høre!! jeg er nå på dag 14, har vel hatt el men droppet el-tester denne mnd, blir så lei meg når de aldri slår ut. så vi kjører på nå, og håper pergo'n og akupunkturen gjør susen denne mnd :) varme klemmer fra meg

Skrevet

Hei Turbo!!!

Håper det gikk fint!!!

Oppdater oss på tråden og da:)

Stoooor klem!!

PS: Fortell meg om jobb tilbudet! Var det den du søkte på for en stund siden??????

Skrevet

Heisan!

Da har jeg vært til lap. Alt såg fint ut sa gyn. Og jeg er midt i eggløsning, så det er bare å stå på sa hun :) Hvis jeg orket anbefalte hun å kjøre på i alle fall i kveld og i morra :) Hehe... Men jeg blør etter operasjonene ennå, så får se om det blir noe i kveld :)

Ang jobbtilbudet, så var det den jobben jeg søkte på i juni ja. Men har ikke klart å bestemme meg enn å :) Får ringe henne i morgen og høre litt...

Skrevet

Så godt å høre at alt ser bra ut da turbotrollet.

Går de inn om navlen ved denne undersøkelsen?

Venninna mi prøvde å bli gravid i nesten 5 år. Var på lap og ble gravid mnd etter. Utrolig men sant. Kanskje inngrepet virker slik på deg og:-)

Skrevet

Ja, de går inn med et snitt like under navlen og et snitt litt lengre ned på venstre side (evt et snitt til på høyre side, men det slapp jeg)

Fort gjort! Var ferdig på et kvarter :) Har ikke hatt noe vondt etterpå. Kun litt vondt i hals/nakke da jeg gikk opp trappene hjemme til 4.etg :) Men dette er jo luftsmerter pga gassen som blir pumpet inn i magen. Gikk fort over det også.

Har ingen forhåpninger at det klaffer denne mnd, men NESTE måned SKAL VÆRE MIN!!!!!! Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...