Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er vi forutenom morsmelk akkurat begynnt med grøt.

 

Og så fikk han "smatte" på en nektarin her om dagen:) Det var snadder. Han slapp dem ikke av syne før pappaen hadde spist dem opp:) Morsomt. Tror vi har fått et matvrak til:) (Har et fra før på 4 år)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta vår er 5mnd og en uke, og hun spiser grøt og fruktmos + drikker mme.

Skrevet

Har et matvrak vi også.... blir 5 mnd neste uke og i dag har han tryllet i seg 2 hele posjoner med grøt og en hel banan... Blir helt giret når han ser vi kommer med smikken hans... Ja også et halvt glass med fruktmos også..

 

Elles så har han fått smakt på is (det var godt det), eple, leverpostei... ja det han får tak i når han sitter på fanget vårt (passer selvsagt på at han ikke får i seg ting han ikke bør...)

 

Glad i mat må vi kunne si at han er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...