drømme_mamma er gravid Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 jeg sliter med dette.har hatt hodepine mange dager og netter de siste to ukene. det er dunking i tinningene eller på toppen av skallen. var hos legen i dag, urin og blodtrykket var ok. legen sa jeg skulle massere nakken. noen andre igjen sier det kommer av hormoner, at det kanskje er jente. noen som har erfaringer? er i uke 15 nå
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 jeg har det akkurat likens...sitter nå med masse hode pine...
Gjest Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 hodepine er typisk for gutte sv har jeg hørt,jeg hadde mye hodepine med alle guttene,men ikke en eneste dag nå med jenta:)
Shinyogsmåen Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Da venter jeg kanskje gutt da =) Det er det jeg har trodd hele tiden i alle fall, så det blir spennende å se. Men tar dere paracet for det? Er litt usikker på hvor mye man kan ta av det så jeg har kun tatt det 2 ganger (begge gangene var jeg på jobb) er jeg hjemme så må jeg bare legge meg. Prøver å drikke masse vann, men det hjelper ikke
pnillan Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Jeg har fryktelig mye hodepine for tida, og jeg venter jente Tror det er bihulene som er årsaken hos meg, men klarer å holde det unna sånn nogenlunde m saltvanns-nesespray
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 jeg har også vært til tider veldig plaget med hodepine. senest for noen dager siden, men husker en periode var det hele tiden og j... vondt... Husk å drikk nok vann iallefall:)
Mamma2OO5 Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Da jeg ventet min gutt sleit jeg såååååå med hodepine! det var helt forferdelig, særlig når jeg reiste meg opp av sofaen og slikt. Jeg hadde så vondt at jeg tok paracet, men ikke hver dag selvfølgelig. Drikk masse vann og gå turer! Det skal også hjelpe:o) Plutselig en dag så går det over!
Gjest Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 he he.. venter gutt jeg også og hadde også sv. hodepine he he... hadde det på den tiden du har det HI og brukte mange timer med kald klut på pannen. Husk å få nok søvn og start dagen med et stoort glass vann. Prøv å unngå for mye hodepinetab. men må du så må du.. kan trøste deg med at det trolig går over ... det gjorde d på meg hvertfall etter 2-3 uker..
fullrulleihuset Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Har vært plaga med hodepine de siste 2ukene, spes etter anstrengelser. Er 14+2. Var ikke plaget forrige svangerskap og fikk da jente..........kanskje blir det gutt denne gangen da =)
Gjest Skrevet 22. august 2007 #10 Skrevet 22. august 2007 Hei! Her dundrer migrenen titt og ofte. I mitt første svangerskap var jeg ekstremt plaget(4-5 dager i uka), mens denne gangen er det 1-3 dager i uka. Ble derfor sykemeldt i dag( også pga bekkenløsning). Ville egentlig ha en aktiv sykemelding, slik at jeg kunne gå på jobben når jeg er oppegående, men det gikk visst ikke. Vel, da ble det 100%. Føles ganske frusterende, når en faktisk vil på jobben! Paracet er ikke farlig å ta, så det kan du med trygghet ta. Det hjelper ikke på meg... Jeg tar IBUX hvis migrenen er på sin andre dag, men har unngått dette de tre første og de tre siste mnd av svangerskapet. Dette er i samråd med lege, hvis noen lurer... Vil også nevne at jeg fikk jente første gang, så jeg tviler på at dette er et tegn på gutt. Men jeg føler at det er en gutt inni der nå )
Maria&Casper Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 Gammelt råd jeg fikk mot hodepine var at jeg skulle drikke 1 liter vann når jeg fikk hodepine.. Høres mye ut å drikke alt på en gang, men d hjalp meg iaf.. Å jeg har vært MYE plaget med hodepine før jeg ble gravid..
anne* Skrevet 23. august 2007 #12 Skrevet 23. august 2007 Jeg sliter også mye, og både lege og gynekolog sier paracet er helt ok. Fikk også tips om massage, og det hjelper faktisk masse! Nakke, hals og ansikt. Sambo er veldig flink da, så jeg er heldig. Ei venninne fikk noen skikkelig sterke migrenetabeletter på sykehuset for hun sleit sånn, så jeg tror ikke vi trenger å engste oss for paracet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå