Gå til innhold

Tar dere med ungen på arbeid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det er krise på hjemmefronten og dere mangler barnepass... og det ikke går å få fri fra jobben, hva gjør dere? Jeg valgte å ta med ungen på arbeid.. men i dag måtte jeg inn på teppet, hehe... Grunnen til at jeg har jobbet ekstra mye er ferieavvikling, så derfor trodde jeg at jeg hjelpte arbeidsgiver, men den gang ei;-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke alle yrker det einer seg å ta med barn.

men om du har sakt i fra om at du må ta b\med barnet di for di du ikke har noe alternativ så burde sjefen enten gitt deg fri eller valgt at du hadde med barnet. men om du var klar over at du skulle jobbe i god tid på forhånd så burde du ha greid å få barnevakt eller fri. men fikk du beskjed om å jobbe for kort tid siden og ikke har fått barnevakt og har sakt i fra til sjefen har han ikke grunn til å klage.

Skrevet

Haha, det skulle tatt seg ut. Jeg er vekter.... Men gubben jobber på kontor, så hvis det er heeelt krise tror jeg arbeidsgiveren hadde satt pris på at ungen blir med så man får gjort litt i det minste, framfor å måtte bli hjemme. Flere som har gjort det der minst en dag i løpet av sommeren...

Skrevet

Nei, ikke nå. To av jobbene mine egner seg dårlig for barn, og den tredje jobben tar jeg med hjem.

Men jeg jobbet på en arbeidsplass for noen år siden hvor det var eget lekerom for medbragte barn og veldig tilrettelagt for denslags kriser, da gjorde jeg det glatt.

Kommer vel jevnt over an på arbeidsplassen.

Skrevet

Ja, jeg hadde med treåringen på sending, og det var slitsomt! Han ville det selv, så som sagt så gjort. Men aldri igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...