vil ha spire i magen Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 sitter nå hær å teller dager fram å tilbake... jeg hadde el fredag 17,hadde utflod med litt blod.kom bare på papiret..så tenkte jo at da var jeg ekstra fruktbar,for jeg har lest det...så igjen på tirsdag den 21 når jeg var på toalettet kom det litt friskt blod på papiret.varte kanskje 5,6 timer eller noe...tok el test da for kanskje jeg hadde missa litt på el men testen var negativ.kan det ha vært en festeblødning...vil ikke få opp forhåpningene mine,for har blitt så skuffet så mange ganger.men har aldrig hatt en sånn blødning mange dager etter el...noen andre???
vil ha spire i magen Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. august 2007 ingen som vil svare:(
vil ha spire i magen Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2007 dytter opp litt til jeg:)
Anja83 Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Hei! Jeg hadde en liten blødning som varte 2-3 timer på dag 17. Har ikke tatt el-tester, så aner ikke om jeg hadde el på dag 14. Men bli jo uansett ca sånn som du hadde det. Jeg har hørt at en festeblødning kommer litt senere etter el, ca 7-8 dager etterpå. Men iom at jeg er i samme situasjon, så velger jeg å tro at en festeblødning kan komme 3-4 dager etter også! Hihi.. Kan jo være at kroppene våre jobber veldig raskt, eller hva? :-)
vil ha spire i magen Skrevet 23. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2007 hei hei takk fvar svar..har lest en plass at festeblødninger kan komme 4-7 dager etter el!!men det er vel ikke stort anet å gjøre en å vente..som vanlig:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå