1881 Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Kan ikke si det er så innmari og se på den, men ungene har tegnet sine vakre kunstverk på den så den ser ikke så ille ut nå lenger! Hadde brudd 2 steder, så ikke merkelig at jeg hadde sinnsyke smerter! Fått elgstek og fløtegratinerte poteter til middag, samt at jeg er rusa på noen gode doser med paralgin forte og en sykemelding i samme slengen!
Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Oi da, hva har skjedd??? God bedring til deg
Løven,fisken og vekten Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Stakkars deg da...godt du kom deg på sykehuset:) Ikke noe rart i at du hadde store smerter når du hadde to brudd:( sender deg en trøsteklem og en god bedring klem.... håper du nå har lært deg hvordan du skal gå i trapper;)
1881 Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2007 Uhell i hjemmet med stor U! Trodde jeg skulle dø av smertene i dag tidlig, men så kom ambulansen og fikk meg rimelig raskt til sykehuset. Tror vi skal få oss leilighet på 1 plan så jeg trygt kan ferdes uten og brekke foten!!
Honningmelon Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Oi, har du falt ned trappa? Hva brakk du da? God bedring!
1881 Skrevet 22. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2007 Høyre fot har jeg brukket, samt noen store deilige blåmerker på både venstre og høyre legg og en vond arm i tillegg. Håper jeg får sove i natt.
Storebror & Lillesøster Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Uff da,så da var det brudd,kjedelig,da får du tar det med ro fremover,stakkars deg. God bedring i allefall,sender deg en liten trøsteklem også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå