kald klogg i ræven Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Du treffer en kollega på gangen og har noe å spørre om (saken er medium viktig og absolutt ikke akutt). Vedkommende løper forbi og sier at han holder på med noe svært viktig som krever stor konsentrasjon, og har ikke tid å snakke med deg akkurat nå. Du prøver å maile, men får ikke umiddelbart svar. Så ringer du, men vedkommende har koblet om telefonen på svareren, som sier" Jeg er opptatt og kan ikke snakke med deg nå, legg igjen beskjed, så ringer jeg når jeg er ledig". Du legger ikke igjen beskjed, men går derimot bort til kontordøra hans og ser følgende gule lapp på døra: "Opptatt til 14. Ikke forstyrr". Hva gjør du? Tar du hintet eller banker du på døra og går rett inn?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 hadde vel tatt hintet for en stund siden jeg ja.
Babyfacepsycho Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Hva med og ta hintet første gang og holde det ved og vente på at vedkommende skal høre fra seg etter at du har sendt mailen? Hva er vitsen med og mase sånn?
kald klogg i ræven Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2007 Ja, hvilket alternativ tror du kollegaen min valgte i dag?
Babyfacepsycho Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Åpne døren og forstyrre deg. Og det passet sikkert deg jævelig dårlig og bli forstyrret.
kald klogg i ræven Skrevet 22. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2007 Ten points, gratulerer med riktig svar. Hva faen er det som feiler folk som holder på sånn? Han er verken døv eller blind, så da må det være noe annet.
Babyfacepsycho Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Han kanskje er litt betatt av kollegaen sin? Hvorfor ellers være så frempå. He he.
Anne-B. Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 Noen har problemer med å skjønne at de ikke er de eneste med ting å ta seg av i denne verden.
kald klogg i ræven Skrevet 22. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2007 Fyttigrisen, så ekkelt å tenke på!
Babyfacepsycho Skrevet 22. august 2007 #10 Skrevet 22. august 2007 He he. Kooooos deg på jobb imorgen. :-p
Gjest illt på kukeluren Skrevet 22. august 2007 #11 Skrevet 22. august 2007 Hvis jeg er en anal mann i femtiårene går jeg rett inn. (Det finnes en på enhver arb. plass...)
Gjest illt på kukeluren Skrevet 22. august 2007 #12 Skrevet 22. august 2007 Forresten, håper det ikke var kontosex du var opptatt med, da er man enda mer avhengig av at folk faktisk tar et hint eller to
kald klogg i ræven Skrevet 22. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. august 2007 Nei, vær du trygg. Det er ingenting verken opphissende eller stimulerende som foregår på jobb om dagen. Det gjelder både arbeidsoppgavene og kollegene.
kald klogg i ræven Skrevet 22. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 22. august 2007 Omtrent riktig, men legg på ti år. Og på min arbeidsplass finnes det mer enn én.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå