*bolla pinnsvin* Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Jeg er vel av den klare oppfatning at de som ikke gidder å dra ræva opp av sofaen for å stemme rett og slett får klappe igjen om _alt_ som har med kommunepolitikken de neste 4 årene. Er man uenig med alle partiene, så er det bedre å stemme blankt, for da har man i det minste ytret en mening.
Anne-B. Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Samme mener jeg! Om man ikke gidder å engasjere seg såpass at man drar og stemmer, så har man ikke lov til å klage. Da heller stemme blankt, for det er jo en politisk ytring det og.
så var vi 4 Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 nei man må ikke stemme. Det er ingen som har noe med det uansett, men da regner jeg og med de holder kjeft ang det politiske som skjer.
Odine! Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Man må ikke stemme. Men den som ikke stemmer, bør heller ikke klage på politikerne som er valgt inn. Hva med å stemme blankt, som protest?
olla Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Enig med deg!!! Stemmer man ikke, kan man holde kjeft!!!! Og stem blankt, da har en vist at en bryr seg, men ikke er enig!!
3b@rnsmor-30* Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 helt enig som deg, *piazava*, jeg!!!
Gjest ->>- Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Hva om man mener at demokratiet er en uegnet styreform? Da vil det jo være et rent svik mot egne prinsipper å stemme ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå