Gå til innhold

Hva ser dere på som dyrest av biler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere så en bil.

Hadde dere bare sett på merket eller tenker dere lengre enn det?

Var noen i klassen som så en BMW.

"Hvem er det som har penger her da? BMW og student?"

Mens jeg vet at bilen til søstra mi koster 400 000 og er passat, mens bilen til min svigerinne er BMW og koster 150 000...

(Vet det er veldig forskjell på prisklasser, men svigerinna mi sin bil ser nett lik ut den "dyre" bilen på skolen.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller vel ingen rolle det, bilen er så dyr som den er, uansett hvordan jeg ser på det. Hvis jeg ser en Lada fra '88 så kan jeg godt si at jeg ser på den som en dyrere bil enn Passaten til søstera di, men vi vet jo begge hva som egentlig er tilfelle. Så hva vil du frem til?

Skrevet

hahaha virker ikke akkurat som du er så begavet med bilkunskap heller =)

Må seff se helheten, type, modell, årsklasse, utstyr og motor.

Synes peronlig passat er mye "fetere" enn bmw. Men ingenting slår audi.

Skrevet

jeg driter i om bilen ser dyr ut, kjenner igjenn svært få merker men en bil er en bil, den skal få deg fra a -b. noen biler er gamle noen er nye men tut å kjør.

Skrevet

Jeg ser på bil som ganske dyrt ja, men vi blir nok nødt til å skaffe oss en etterhvert allikevel. Kanskje en som ser litt billig ut slik at vi kan matche:)

Jeg synes blanke biler ser dyrest ut.

Skrevet

Nå får jeg vel bmw eiere på nakken, men smaker ikke bmw av b-gjengen?

Skrevet

Porche Cayenne er dyr ja, men det er ikke merket som avgjør. Årsmodell, størrelse på motor o.l Det er jo veldig snevert så slå alle BMW'er under en kam.

Skrevet

Mens jeg vet at bilen til søstra mi koster 400 000 og er passat, mens bilen til min svigerinne er BMW og koster 150 000...

En ny bil og en gammel?

Du maa jo se paa hele pakken til sammen. Synes det virker som om HI ikke har peiling paa bil...

Skrevet

He he neeeeeeeeeeeeeeeeei, kommer det ann på årstallet også, faen...............

Skrevet

Vi hadde BMW M5 og det smakte ikke noe b-gjeng, parlez :)

Skrevet

Vel. Etter noen turer til Monaco har jeg sett noen jeg egentlig liker der. Er det Excalibur den heter tro? Ser feilstavet ut, men likevel...Har også sansen for Lamborghini. Rød. Tyske biler er ganske trege. Det samme med japanske. Har fransk bil, vi... Bombe. Svart og veldig pen med manndomssymbol i grillen. (ref Da vinci koden)

Skrevet

Jeg bryr meg ikke, bare bilen er trygg. Det jeg ikke helt forstår er hvorfor mange av de sinnsykt dyre bilene er så lite pene....

Skrevet

Vel om jeg ser noen med dyr bil så tenker jeg, de har mye gjeld. Svært få som har utbetalte biler til en halv mill. Og så tenker jeg at de må være rimelig tette i pappen som bruker så mye penger på noe som er så lite viktig. Så lenge den er driftssikker kan jeg fint kjøre rundt i en 20 år gammel bil. Og vite at jeg ikke har gjeld på den.

Skrevet

En 20 år gammel bil er vel ikke av de mest driftssikre? Eller driftsøkonomiske, for den del.

Skrevet

Naar det kommer til akkurat BMW har jeg ganske peiling, man kan faa serie 3, compact med bitteliten dieselmotor som har like mange hester som julenissens reinsdyrslede, ogsaa kan man faa M serien, feks en M5 som har over 500 hestekrefter, eller en M3 for den saks skyld, som ikke ser saa veldig annerledes ut enn den förste jeg nevnte, men motoren er en kjempebombe som gaar fra 0 til 100 paa sekunder.

Vi hadde en 530i V8 (det betyr, for dere som ikke leser BMW spraak; 5 serien /altsaa ser ut som en ganske vanlig bil i störrelse) 3 liters motor (bensin) og motoren er en V8. Altsaa 8 sylindere, ikke 4 som de fleste har, og de er bygget i V form, noe som gir mye kraft til motoren. Poeng; den hadde nesten 300 hestekrefter og det var en super bil. Bare synd at vi ödela den...

Naar man veit en del om bil, og interesserer seg for det, setter man veldig pris paa en saann bil. Det virker bortkasta og idiotisk for mange av dere, ok, men jeg f.eks syns det er bortkasta med myyyye av det typiske norske kvinner bruker mye tid og penger paa, saa konklusjonen er jo som i de fleste innlegg; heldigvis er vi forskjellige.

Forresten, jeg vil MYE heller ha en BMW fra 1996 i stedet for en splitter ny Opel Corsa laget av plast. Förstnevnte er BIL, den andre er en tyggisboble.

Skrevet

Det kommer helt an på bilen det. En BMW trenger ikke være verken dyr eller fancy. Men om jeg møtte på en student med den nyeste i 5-serien hadde jeg nok stillt det spørsmålet ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...