Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Hva syntes dere om dette jente navnet?
nr to på vei:) Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Det er et fint navn, men kanskje litt for utenlandsk til å passe sammen med et helnorsk etternavn. (men nå vet jeg jo ikke om dere har det da:) )
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Heter "alle" jenter fra Somalia! Et veeeldig muslimsk navn du!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Veldig fint, men tenker på Samara i The Ring....hehehe
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Det er vel et pakistansk navn, men jeg syntes det var nydelig. Hørte det på en liten jente, hvor moren var utenlandsk og faren norsk. Hun het Samira Isabell. Syntes det fungerte bra sammen med et navn vi er mer kjent med:) HI
nussie Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 Blir litt for utenlandsk for min del,så hadde ikke brukt det,men navnet er greit nok.
Troillpia Skrevet 23. mars 2008 #12 Skrevet 23. mars 2008 Tja... :-) greit, men ikke min smak! Har ikke helt sansen for navn som Samira, Samara, Tamira, Amina osv. Ser noen skriver at det bør ikke brukes på ei norsk jente... Nå har vi vel ikke full oversikt over hvem som er norsk, halvt norsk, sambo/gift med en ikke-nordmann osv.her inne. En annen ting er, at det hadde vært lite å velge mellom om man hele tida skulle tenke norsk, norsk, norsk... Vi lever i 2008 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå