<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 syns vi trenger å kunne skryte litt av oss selv!! hva er dere stolte av ved dere selv for tiden? jeg er stolt over å være mamma til en kravstor liten frøken og samtidig ta meg av hund og hus.. og at jeg klarer å få tid til samboeren også oppi dette..
Lille L Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 fin traad.. Jeg er stolt av at jeg klarer meg kjempe bra alene med jenta mi poo 9mnd, og flytter til en ny lelighet og gaar poo skole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå