Gå til innhold

Thea Elise er født.


caitcey

Anbefalte innlegg

Thea Elise kom 10 dager før termin og nå er vi hjemme igjen etter 3 dager på sykehuset. Fødselen startet natt til søndag, av at jeg våkna av at jeg hørte meg selv si i søvne "AU" et par ganger (dette var rundt klokken 03.00, en time etter jeg hadde sovnet). Tenkte kanskje det var falsk alarm så jeg satte meg i badekaret slik jeg hadde fått beskjed om å gjøre tidligere, men da jeg kjente disse smertene kom oftere og oftere så måtte jeg komme meg ut av karet og vekke samboer. Vi ringte føden og fikk beskjed om å komme med en gang (ca 20 min kjøring), da var det 4 minutter mellom riene. Kom på føden litt før halv fem og fikk kommet meg i fødesenga og åpning ble sjekket klokken halv 5, det var 5 cm åpning. Riene kom jo hyppigere og 10 på 5 hadde jeg 10 cm åpning og 5 på 5 var jenta ute på 2 press. Veldig grei og kjapp fødsel.

Men beste var og få komme hjem i dag og slappe av uten alle barneleger og jordmødre som stikker hodet innom for å høre om alt er bra.

 

Til dere som ikke har født ennå vil jeg si lykke til og gled dere til miraklet deres kommer ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...