Gå til innhold

Sjaman! Ser du meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du si meg om de forandringene jeg er i ferd med å gjøre i livet mitt går bra - blir til det bedre?

og så er det bare 5 dager igjen til jeg er på jobb.... sukk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du vet jeg allerede i april så noe voldsomt på deg i oktober og hjertesorg etter det...så jeg vet jo ikke om jeg kan si deg hva du kan vente deg

1 ting kan jeg med hånden på hjertet si,

Om du vil ha noen å snakke med så er jeg her for deg, du skal vita at jeg slipper alt jeg har i hendene for å hjelpe deg...selv Anton legger jeg i skapet haha.

Jeg er her, og vil støtte deg og hjelpe deg uansett hva som skjer...om du er full og trenger en å prate med midt på natta så er jeg her...eller om du ser rødt så skal jeg hjelpe deg og blande farger til deg slik at du igjen kan se klart...

Selv om du til tider vil føle deg som en vissen hestehov, skal jeg hjelpe deg og minne deg på hvilken nydelig rose du egentlig er...

og om du tenker på å komme nermere slik at jeg kanskje har muligheten til å ta den kaffen vi alltid har snakket om så blir jeg glad...men og trist for jeg vet det kan være tøft.

Masse klemmer og susser fra meg...

Skrevet

søren at jeg ikke har nummeret ditt...men ok du finner meg sikkert i katalogen om det er noe kjære...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...