D e bærre lækkert Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 hva mener dere, jeg pleier sitte titte litt, synes det er artig. MEN irriterer meg grønn over folk som skal selge ting og avslutter med "fikk den i gave, og passet ikke, derfor selger jeg den.....hm..OK da, men hallo?? trenger man opplyse det, at man skal ha penger for noe man ikke har betalt for selv??? Synes det er helt fjærnt jeg:) Ha en super kveld!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Kan jo være greit å vite at tingen/plagget er så og si ubrukt? Jeg driter jo i om den jeg kjøper det av har kjøpt eller fått det, noen har jo brukt penger på det. Og et ubrukt plagg kan man jo ta mer for enn et plagg som er brukt til det ikke passet lenger...
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Det kan jo være at det er den beste unnskyldningen noen finner på da, istedet for å si at de ikke liker tingen, rett og slett. For mange agnger lrer jeg (og sikkert mange andre) hvorfor de gidder å selge det dersom det er bra liksom.... Eller noe.. Men ja, jeg titter også ganske mye der. Er litt sånn at jegikke gidder å kjøpe vogner og sånne dyre ting nytt, vil heller prioritere penger på reiser osv Er jo så masse å se på da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå