Gjest Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Fy søren det var så sinnsykt godt!!! :) http://www.matprat.no/oppskrift.aspx?tema=rask&artid=7432
Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Nei takk, mihi...=P Tror jeg ikke at jeg kommer til å like;-P
♡ Rødhette ♡ Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Jeg har lagd noe ala det samme flere ganger.. Men uten paprika og med kylling istedet.. Det er knallgodt.. Men har man i for mye dijousennep er hele retten ødelagt.. Heller for lite en for mye på denne... Også laget jeg den litt annerledes også da.. ( ingrediensene) =)
Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Tja... Liker ikke kjøtt noe særlig, spesielt ikke biffkjøtt...Og pasta elsker jeg ikke;-) Så blir det alt for kremete med creme fraiche såvel som matfløte.... Nei, blir bare kvalm av tanken=P
meg & to små vampyrer Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Det så hellt greit utenom den creme fraichen og fløta. Men ikke helt min smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå