Poteto Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 er det vikti å ha i? kor får man kjøpt det? hva er det egentli?
guttejente Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Det er bare viktig om den lille får problemer med å gå på do. Du får kjøpt det på de fleste kolonialer. Det er laget av byggmalt og er anbefalt av leger som styrkemiddel og mageregulerende og ernæring for spebarn.
Poteto Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 takk for svar hu lille sliter sånn med å bæsje.. presser til hun blir knall rød i ansikte og begynner å gråte etterpå.. gjer mme, så må nok begynne med litt malt da.. står det på pakken hvordan man bruker det? hvor mye ol?
Kamomille Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 bruk 1-2 ts i hver flaske og øk dersom det ikke hjelper. Du kan også gi det utblandet i vann eller direkte på skje (som kanskje er det mest effektive!)
Poteto Skrevet 22. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2007 okay. tusen takk.. får begynne med det i flaske så ser vi
guttejente Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Jeg skrev et innlegg her med tips ang malt, men kan jo si deg hvordan jeg gjør. Jeg gir malt blanda i kokt vann i egen flaske før ho får flaska med melk. Effekten er bedre da. Dette gir jeg to ganger daglig. måltid nr 2 og kveldsmåltidet. Bland opp 1 ts malt pr 10 ml vann til å begynne med og gi 10-15 ml blanding til annen hvert måltid så virkningen kommer, når ho da ikke har hard avføring lenger kan du trappe ned til to ganger daglig og blande ca 110-120 ml vann og 8-9 ts malt. sett det i kjøleskapet så er det klart til bruk. jeg blander til 3-4 dager av gangen. Bare ta litt kokende vann i før du gir det så det er litt lunkent. dette ble jeg anbefalt av vår helsesøster . lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå