Gå til innhold

hva er det malt greiene som dere har i mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vikti å ha i? kor får man kjøpt det? hva er det egentli?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare viktig om den lille får problemer med å gå på do. Du får kjøpt det på de fleste kolonialer. Det er laget av byggmalt og er anbefalt av leger som styrkemiddel og mageregulerende og ernæring for spebarn.

Skrevet

takk for svar :) hu lille sliter sånn med å bæsje.. presser til hun blir knall rød i ansikte og begynner å gråte etterpå.. gjer mme, så må nok begynne med litt malt da.. står det på pakken hvordan man bruker det? hvor mye ol?

Skrevet

bruk 1-2 ts i hver flaske og øk dersom det ikke hjelper.

Du kan også gi det utblandet i vann eller direkte på skje (som kanskje er det mest effektive!)

Skrevet

okay. tusen takk.. får begynne med det i flaske så ser vi :)

Skrevet

Jeg skrev et innlegg her med tips ang malt, men kan jo si deg hvordan jeg gjør. Jeg gir malt blanda i kokt vann i egen flaske før ho får flaska med melk. Effekten er bedre da. Dette gir jeg to ganger daglig. måltid nr 2 og kveldsmåltidet. Bland opp 1 ts malt pr 10 ml vann til å begynne med og gi 10-15 ml blanding til annen hvert måltid så virkningen kommer, når ho da ikke har hard avføring lenger kan du trappe ned til to ganger daglig og blande ca 110-120 ml vann og 8-9 ts malt. sett det i kjøleskapet så er det klart til bruk. jeg blander til 3-4 dager av gangen.

Bare ta litt kokende vann i før du gir det så det er litt lunkent.

dette ble jeg anbefalt av vår helsesøster . lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...