Gjest Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Jeg har smerter nederst mage/rygg. Gjør vondt når jeg trykker på magen, og verker også når jeg bare sitter/ligger i ro. Gjør mest vondt på sidene av magen (nederst) og bakover i korsryggen og jeg synes det er fryktelig ekkelt å gå rundt å ha vondt uten å vite hvorfor. Har vært hos lege og han gav meg til mandag, fikk komme tilbake da hvis det ikke hadde gitt seg. Men han vet ikke hvorfor jeg har vondt, og jeg hadde lissom håpet på en grunn, så jeg kan puste litt lettere.. Derfor prøver jeg her; noen som har hatt det på samme måte, og som vet hva det kommer av? Blir veldig takknemlig for svar!
Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Dytter litt på denne jeg, synes det gjør så j@#$%lig vondt :O/
vilha3 (09.09.07) Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Urinveisinfeksjon?? Eller "bare" sånne klassiske ligamentsmerter? Hvor langt på veg er du? :-)
Gjest Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Er ca 20 uker.. Har tatt to urinprøver og ingen av dem slo ut på UVI...
En snupp - og en knert i magen Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Bare et forslag - men forstoppelse? Jeg har nemlig kommet til legen en gang (ikke gravid) med vanvittige ryggsmerter, trodde jeg hadde nyrebekkenbetennelse... Styggvondt var det. Det eneste han foreslo, etter å ha kjent på ryggen, magen, eggstokkene osv., var forstoppelse eller en kranglete muskel. Kjøpte sånn ekkel sukkergreie for magen på Apoteket, og et par dager etter var det over. Følte meg ganske dum da, ja.
vilha3 (09.09.07) Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Det er ikke uvanlig å ha vondt i korsryggen/nederst i magen under et svangerskap, det er jo en hel del som skjer med anatomien og det merkes naturligis. Livmorbåndene strekker seg, livmoren vokser og bekkenet blir løsere, alt dette kan føre til smerter og ubehag... Flott at du ikke har utslag på urinprøvene. :-)
Gjest Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Jeg tror ikke det er forstoppelse, for jeg har heller slitt med det motsatte disse dagene; kvalme og diare. Jeg har hatt vondt når livmoren strekker seg og, men det kjennes ikke likt som det heller. Men er klar over at det skjer mye med kroppen min nå, så jeg velger å tro at det ikke er noe annet enn det jeg kjenner. Får heller se an hvis det ikke gir seg, for pokkermeg; trodde jeg hadde høy smerterskel, men dette var ikke godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå