Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Jeg trodde nesten jeg var blitt frigid etter ks, det var ikke vits i å bruke prevensjon etter som jeg ikke hadde lyst lengre. Jeg sluttet på pilla for 2 uker siden og nå har jeg gått som ei katte i mars mnd og ventet på at mannen min skal komme hjem (han jobber borte). Normalt?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Mange får dårlig sexlyst med cerazette ja!!! Jeg slutta brennkvikt!!
Hannahs-mor06 Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Jeg mistet den totalt da jeg begynte på cerazette, MEN DEN KOMMER TILBAKE;) tok vel 1 -2 mnd tenker jeg..så du får bare ta tiden til hjelp..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Jepp. Lysten ble totalt borte! Slutta brennkvikt.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Så det er flere enn meg... Jeg har akkurat slutta, etter fire måneder uten sexlyst. Tenkte det kanskej var hormoner og det at jeg var sliten. Men nå etter å ha gått tre uker uten prevansjon forsvinner kondompakkene unna som bare det!
SaftSuse *Overtid* Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 mistet også lysten totalt, så jeg fikk klar beskjed fra samboern om å sende de pillene til he****e, hehe... Og da ble alt bra igjen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå