chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 En liten påminnelse til alle sammen her inne=) Er fryktelig glad for at denne siden finnes, så en kan få ut gleder og sorger og ha noen å prate med.. uansett hva en går går gjennom så kan en være sikker på at her inne finner en noen andre som har gått gjennom det samme=) Er i vertfall virkelig fornøyd med alle svar og henvendelser en får her=) Takker alle dere som er så fantastisk hyggelige og som alltid svarer der en kan ha noe og si=) For meg har det vertfall vert oppløftende hver gang den helsikkes tanta har kommet, sitte her å "prate" er veldig kozelig=) Så tusen takk jenter og STÅ PÅ!!!!' Vi skal få til dette!!!=)
Lillegull og spiren Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 ååååå takk for gode ord, Chick26 19pp 2sa. Jeg må skrive under på at det er en enorm støtte å være her på disse sidene,er innom her vær dag,men har ikke skrevet like mye som før,for jeg begynner å bli veldig sliten av å ikke bli gravid. Jeg har på en måte gitt opp,men på en annen måte så har jeg jo ikke det,for jeg tenker på det hele tiden og gjør jo alt for å bli gravid..he.he Men det er viktig å støtte hverandre og kunne gi hverandre gode ord når man trenger det. Dette tenker jeg ofte på når jeg er sliten og lei og aldri får en posetiv gravid test.. HUSK AT BAK OM SKYENE, ER HIMMELEN ALLTID BLÅ. synes den skyen har vært her for lenge,men skal jeg jeg juuuuubler når den skyen flytter seg. Så dette skal vi få til:) ligger mange små spirer å venter på netopp oss:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Kjenner meg meget godt igjen i din situasjon Baas¤13pp¤ kom frem lille spire=) Er motløs og lei, kikker innom her ganske ofte (hverdag) hehe men skriver ikke så mye, mest innom og leser og svarer om jeg kan..=) Men synes også det er viktig å minne hverandre på at vi setterpris på dette=)
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Sier meg helt enig med dere!!! Har selv prøvd i ett år nå, med to aborter bak meg og jeg har fått mange gode nettvenner via BIM som jeg kan "snakke" med og blåse ut min frustrasjon.... nå har jeg begynt å prøve akupunktur da...mange som skryter av d..så får vi se... Er sliten og lei av å prøve jeg og...og jeg tror det påvirker kroppene våre....akupunktøren sa vertfall til meg at kroppen min var helt på felgen og at det ikke var rart jeg ikke ble gravid...kroppen min orker det rett og slett ikke..den har nok med å bare vere meg...så ¨nå håper jeg hun kan ordne litt opp i dette...(det kan seff ha mye og si med den travle jobben jeg har og....men at jeg hele tiden tenker på å bli gravid hjelper jo heller ikke) Ønsker alle sammen her lykke til..og i det siste har jeg sett at mange som har streva lenge har blitt gravide og det er en trøst for oss som fremdeles henger på "bli gravid"... Men folkens vi står sammen og en dag blir vi også mamma`er:) sender dere alle en god klem:)
Lillegull og spiren Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Ja det er helt sant,var veldig mye her inne frem til 12 pp,men da følte jeg på en måte at jeg ikke orket å skrive like mye som før for jeg har så mye å tenke på og orker ikke å skrive at tanta kommer vær mnd,men jeg synes det er fint at alle skriver det de tenker på sånn at vi kan støtte og hjelpe hverandre. Er så rart at enkelte blir gravide uten å blunke og andre sliter lenge,men gleden blir i alle fall stooooooor den dagen jeg får en posetiv gravid test. Har ingen barn,så jeg er heeeeeeeeeeeeeeeeelt på tuppa etter å bli mamma...bare orde MaMmA gir meg blanke øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå