nr2påvei! Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Jeg lurer på hvor kjapt de som har hatt MA her inne har blitt gravid etter utskrapningen? Hadde selv en MA på lørdag og håper på å bli gravid etter første mens... Noen med erfaring?
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 ble gravid igjen etter fire mnd...hadde en mnd pause pga infeksjonsfare...mista i ma i januar og ble gravid igjen i mai.. men mista da også i en sa, og har ikke klart å bli gravid igjen etter d.. tar nå akupunktur i et håp om at kroppen kan bli klar igjen til å ta i mot en ny spire og BEHOLDE den... LYkke til... det er ikke noe gøy med MA, jeg var 14uker på vei...fosteret døde i uke 8-9....
nr2påvei! Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Uff, syntes virkelig synd på deg. Håper spiren sitter for dere snart og at den sitter som den skal. Masse LYKKE TIL...
lillema72 Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Så trist...Har selv hatt en MA og utskrapning forige tirsdag... Er ferdig med blødninger,så venter vel igrunn bare på mens,så vi kan prøve igjenn.. Det er vel veldig individuelt,når men blir gravid igjenn...De sie jo at men skal ha en mens,før man prøver igjenn...Men kan ha sex etter blødning opphører... Hmmmm!!?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Jeg ble satt i gang for å få ut fosteret sist onsdag, er sluttet å blø nå..Kjenner det blir vanskelig å vente til etter første mens med å prøve å bli gravid igjen. Hvor mange uker var du da du mistet, nr2påvei?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 jeg fikk beskjed om og vente i 2-3 mnd pga infeksjonsfare.. hadde utskrapning. men jeg sluttett heller ikke og blø før det heller så hadde jeg jo ikke noe valg akkurat!.. men tror de annbefaler å vente to til tre mens:) det stod det ifertfallt på lappen jeg fikk fra sykehuset:)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Der var du ja HI! jeg ble fort gravid igjen,utskraping 7 februar,mens 11 mars og gravid igjen ca 24 mars. Jeg fikk beskjed på sykehuset at vi kunne prøve så fort vi var klare igjen,i ettertid er jeg glad for at jeg hadde en mens først,for da ble jeg roligere med meg selv på det at om det kunne ende galt igjen pga at jeg ikke hadde mensen først? Lykke til!
nr2påvei! Skrevet 23. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2007 Jeg var i uke 13. Har fått beskjed på sykehuset om å vente til å prøve igjen etter 1.mens. Jeg har nesten ikke hatt noen blødning etter utskrapningen og venter nå på tanta igjen. Nå kan tiden egentlig ikke gå fort nok... Håper det er bra med dere alle som har opplevd MA/SA.
har4barn Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Hei! Her er jeg i min 7.pp etter å ha mistet i uke 18 i mars. Det har tatt tid å få kroppen i gang igjen. Jeg fikk mensen allerede etter 4 uker, men har hatt en del mellomblødninger og litt uregelmessig syklus. Lykke til videre. Håper du blir gravid igjen raskt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå