monicamm Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Har selvfølgelig klart å få nokså høy feber, forkjølelse og vond hals. vesle jenta er 4 uker, og får morsmelk. Hva burde jeg gjøre? ikke dulle og kose så mye med henne som vanlig? Blir de lett smittet?? Skikkelig bekymra her jeg sitter.. Liiivredd for at hun skal bli forkjøla.. Hun er ødt med åpen gane, og derfor kan forkjølelse være ganske skummelt Håper på svar...
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Tror ikke du skal være så bekymret fordi morsmelk er beste middel for å unngå smitte.....det sa HS til meg. Jeg var KJEMPE forkjølet da sønnen min var 5-6 uker, men han ble aldri smittet takket være morsmelken ble jeg nå fortalt. Visst masse antistoffer m.m i melka.
monicamm Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Så da kan jeg bare være som vanlig (så godt som det lar seg gjøre med høt feber) mot henne med andre ord? ikke være bekymret for at hun skal få feber osv.. Vil liksom ikke gå glipp av den dyrebare tiden sammen med henne..
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Jeg fikk hvertfall beskjed om at det IKKE var smittsomt for babyer som ble ammet pga. morsmelka. Men du kan jo for sikker skyld ringe din HS. Jeg var skikkelig sylta, feber og slapp - men gutten min var sprelsk som bare det. Ammet som "gal" for å beskytte han...hihi...
monicamm Skrevet 22. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2007 Tuuusen takk for svar regner med at HS de har like mye peiling som det min har, så jeg dropper å ringe dit. Da kan jeg med andre ord kose meg like mye som vanlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå