Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Hei. Er i tvil, vet ikke hvilken av disse vognene vi skal velge til gutten vår. Noen som kan anbefale disse vognene? Hva er prisen i Norge og eventuelt noen som vet prisen på Happyland i Sverige? Tusen takk for hjelpen :-)
puusii Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 har kjøpt quinny... søsteren til min kjære hadde kjøpt den, og den synes vi var kjempegrei. vi kjøpte da de hadde tilbud på den, måtte bare kjøpe bilstolen utenom tilbudet..
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Barnas Hus har tilbud på Quinny, rundt 2500 akkurat nå.
gla`jenta Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 hei hei! vi var akkurat på happyland å kjøpte Quinny Freestyle 3XL Comfort + hardbag. det kostet oss 3600 kr. kjempe fornøyd med vognen og servicen vi fikk når vi var der lykke til med vognkjøpet! ps: det kan være lurt å ringe happyland visst det er en spesiell farge du ønsker.
prøvekluten+3små Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 anbefaler quinnyen jeg...vi har ew der jeg jobber,og er ikke bare fornøyd med den nei..-.quinny har jeg sjøl hjemme...kjempevogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå