JPG2011 Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Er det noen som har vært på det hotellet? Vi skal dit over jul. Bare lurte på om det er ok, og hvordan det er der? Ikke vært på Gran Canaria før.
St.Sunniva Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Jeg har vært der for noen år tilbake....For det er de bungalowene som ligger i ring rundt bassenget?? Husker bare at det var veldig trangt inne, samt mye kakkerlakker
JPG2011 Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Det eneste jeg vet er at det er bungalower og at de er litt små ja. Ellers hvordan var det der?
St.Sunniva Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Selve området er jo ganske rolig da. Ligger jo ved siden av en golfbane. Kanskje 5-10 minutter å gå til nærmeste "kjøpesenter" (ikke noe særlig). Ca 3,5 km til Maspalomas-stranden...Fint om man vil ha det rolig, men ikke om man vil ha masse butikker og restauranter å velge mellom. Husker at jeg nesten ikke fikk døra til soverommet helt opp pga senga som sto der...Be om kakkerlakk spray i resepsjonen dersom de skulle melde sin ankomst ;-)
*Olivia* Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 VI har vært der med barna og det var som sagt en del kakkerlakker der.Og dersom dere har barn med så må dere passe de for villkattene som tigger etter mat inne ved hyttene. Klorte opp ansiktet til minsten.. Ellers så var det fint basseng der men det var egentlig det hele. Vi reiste til playa del ingles på et slags shoppingsenter men der var selgerene ekstremt innpåslitne. En annen dag var vi på et shoppingsenter som hette noe på A et eller annet som de som bodde der brukte. Det var mye bedre.
luckypus Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 jeg kan anbefale los arcos, som ligger i playa del ingles, helt på grensen til maspalomas... 1,6 km til stranden, tar ca 15-20 min å gå. Los Arcos er kjempe barnevennlig.... Det er bungalower, barnebasseng, 4 store basenger, poolbar, restaurant,liten butikk, mini golf, lekeplass for barn, med tilsyn,3 pc, så du kommer på nett (må betale ) Los Arcos har egen side...www.bungalowlosarcos.com Det er også vakter, som er svensktalende, det er også noen aav de i resepsjonen, den er åpen 24 timer. der har vi vært 3 ganger, og vært veldig fornøyd. Ikke langt å gå til senter heller... det er ving som har dette tror jeg, om jeg ikke tar helt feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå