Plutseliten :) Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 23 grader ute nå...unger i bassenget, lite klær ,klesvask tørr på en time. Grillmiddag på terrassen og et glass kald hvitvin. Endelig Og det beste av alt.....det skal FORTSETTE noen dager til!
Dailis Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Det er helt fantastisk:D Håper det varer, ikke noe gøy med høst når det ikke har vært sommer enda....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Herlig herlig herlig:-) Sitter i skjørt og bh ute på terrassen nå og nyter varmen i luften, selv om luften gjerne kunne vært burotfri:-/ blir rimelig slækk av allergien... Vi har jo selvfølgelig hatt skinkesteik til middag idag og spiste ute:-) Det er herlig ja:-) Nå sover lille rosa som en stein, lang dag i barnehagen og full fart:-) Gått fint idag også, og hun har visst bare showet og hoiet i hele dag:-)
Plutseliten :) Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2007 Burot ja...det er grunnen! Takk og takk...er jo egentlig allergisk for det,det hadde jeg glemt,eller tenkte ikke på at det kunne være grunne til at øynene har vært tunge som blylodd idag....Sovnet på sofaen og og fortsatt trett...men!..pling-pling..ISBILEN....løper..... ))
iznogood Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Sommer og isbilen - plingeling, klingeling og den altfor store shaferen min på 50 kilo løper så lystig avsted for å holde isbilmannen som gissel til hun får en is. Heldigvis synes ismannen det bare er artig. De to minste er, nesten dessverre får jeg si, helfrelst på sportakus og spiser bare epler og gulrøtter. Ikke mulig å lure en is inn i noen av dem. Frukt og grønt er klart bra - men ikke så fantastisk at vi skal velge bort en is i varmen. Får håbe den veggis perioden går rask over.
Plutseliten :) Skrevet 22. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2007 Har to isgærne unger...skjønner ikke hvem de har fått det fra Minstemann satt i plaskebassenget sitt idag,med spøkelsesis i ene hånda og gulrot fra grønnsaks-hagen i andre....så det ble ihvertfall litt sunt ) Det var FØR han tisset i bassenget,prøvde å fange det...tok opp hånden og rakk den frem så på mamman sin med store brune øyne, smilte og sa : ta (kk)-ta (kk)... hehe..mange ganger,helt til blæra var tømt Litt skjønn da )
iznogood Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Det er jaffa ikke noe feil å være is frelst Han høres helt nydelig ut der han satt.... Det er sånne øyeblikk som liksom gir alt til et morshjerte.
Karomamma Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 Ja!!! Endelig sommer Vi har lekt og lekt og lekt og syklet og kost oss utenfor i dag. Pappaen dro på landskamp (what else is new....) Når det gjelder is, er vi en ganske god gjeng her. I sommer kjørte Karosnuppa (og hun er liten til å være 2 år med dertil knøttemage) i seg 4 kroneis på én dag. Ikke verst, he he... SOKKEJADEIIIIIS
Karomamma Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Oi da, jeg er ikke så god til å skrive visst... Mente !dertil hørende knøttemage" eller noe sånt. Og så skulle jeg sende en suss til han lille som tisset i bassenget, det glemte jeg også
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Hmm, skjønner ikke helt det her med endelig sommer.... Vi har da hatt en knallsommer med avsvidde opptørka mark og supervarmt. Satt ute å sola magen hele juni og juli. Enkelte dager med 28-30 grader i skyggen. Da var det litt tungt å være høygravid. Sommer i NORD er DEILIG!!!!! Iallefall i år. Litt vennskapelig erting bare.... Blir litt frustrert over de her værdamene på tv som hele tiden sier at sommeren har vært så elendig i hele norge når vi har hatt DEN knallsommeren i nord! Det har faktisk vært så tørt at det ble innført vanningsforbud flere steder! Men vi unner dere å ha fått sommer nå da. Her SILREGNER det i dag. var 3,5 grader i natt. Brr...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 Hihihi, lille rosa plasket også i bassenget i går, og to ganger reiste hun seg opp og ble rimelig rød i toppen.........da skjønte jo mamman hva som var i ferd med å skje og rakk (begge gangene) å fange fangsten før det gikk i bassenget, til hylende søstre som syntes det var superekkelt;-)) Hehehe, utrolig hvor robust man blir på slike ting etterhvert igrunn;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå