Gå til innhold

Overtid, og møtt veggen..:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få det ut!!! Jeg har hatt et perfekt svangerskap, ingen plager what so ever. Alt har gått bare kjempe fint! Men nå er jeg skikkelig drittlei!!! Gubben var uheldig og skadet ryggen, så jeg har måttet klippe hekk og plen da det har vært helt overgrodd her. Vasket og ryddet, handlet, og fått alt i hus til nurket skal komme. Og hjulpet mannen i dysjen og kjørt han til lege og behandling. Dette gjør jeg uten å tenke over det, det går helt greit. MEN, i dag dumpet det et pålegg fra kommunen at vi skulle klippe hekken våres ned til 50 cm (!!! Hallo, det er jo til røttene på denne hekken det) pågrunn av sikt inn på annen vei. I dag da jeg har slitt i hagen, i huset, og fått 10 meldinger på hvorfor jeg ikke har født ennda, så kommer dette på toppen av alt! Så da satt jeg her da, og klarte ikke stoppe å gråte pga av komunen!! Uff, at det går an, jeg pleier ikke være sånn.. Første svangerskap, og sitter her på overtid og er sliten.. Håper alle dere andre har hatt en fin dag! Og ønsker å få litt fødestøv tilsendt til sliiten husmor! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe fødestøv tilovers da jeg er en uke på overtid selv, men jeg vet så godt hvordan du har det... Det ER snart vår tur og...

Skrevet

Hei. Jeg tror nok ikke du har møtt veggen, men har alt for mye å bekymre deg over stakkar. Jeg merker at jeg tåler mindre og mindre og om det dukker noen problemer så takler jeg dem dårlig. Jeg har som deg hatt et flott svangerskap, men på slutten så ønsker man jo å slappe av, kose seg og nyte livet. Du har nok ikke muligheten til det for tiden. -får håpe gubben din straks drar seg til , slik at han kan dulle litt med deg. Gjør som politikerne: lei inn svart-arbeidere, kapp hekken, og drit i om det blir stygt. Det viktigste er at du får det av skuldrene dine, så faller nok bitene på plass snart. Kjøp deg en trøstekake i morgen og litt ny sminke og en parfyme, kanskje kjøp ferdigmiddag to dager på rad så du slipper å kokkilere på de verste dagene, så vips så får du det nok litt bedre... :) Synes du er flink jeg...

Lykke til superhusmora!!!!

Skrevet

Tusen takk for fine ord! :-)

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...