Gå til innhold

Når snur han seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på når det er vanlig at han snur seg?.. har enda ikke kjent at han har sparket oppover.. mot puppene.. eller oppimot ribbena.. alltid nede eller på sidene.. er 30+1..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig forskjellig når de snur seg... ofte tidligere med førstegangs enn andre.. her har han ligget med hodet ned i hvertfall en måned, er snart fullgått 37 uker. jordmor eller lege vil nok sjekke om han har snudd seg nå snart, så da får du vite det :) mulig at han allerede har snudd seg også, jeg har nesten ikke kjent noe spark oppover i hele svangerskapet.

Skrevet

Veldig forskjellig fra person til person.

Min snudde seg ikke nedover før natta før jeg skulle til sjekk hos jordmorda, pga nettopp leie. var da i uke 36. De sa at visst h*n ikke hadde snudd seg til da, så ble jeg videre henvist til sykehuset for utredning med ultralyd og evt røntgen av bekkenet. Men h*n snudde seg i siste liten, så alt er bare bra nå :)

Ikke noe du trenger å bekymre deg om enda ihvertfall :)

Skrevet

Minstejenta vår lå i tverrleie de siste 6-7 ukene. Jeg ble fulgt opp jevnlig, og KS var planlagt. Men snuppa snudde seg 2 dager før fødselen, gitt - og hadde forøvrig en drømmefødsel.

Lykke til!!

Skrevet

første svangerskapet mitt skjedde det i uke 35, nå i mitt andre skjedde det i uke 37

Skrevet

okei.. så hvis han ikke har snudd seg til uke 36 så må jeg inn til undersøkelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...