litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Noen som har en god kyllingoppskrift å dele med meg?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 22. august 2007 Har dere ikke oppskrift på noe som helst som inneholder kylling?
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Jeg har!!!! Mmmm... gode kylling formen min og den er så utrolig enkel! 1 boks med lettrømme 1 boks med cambells kyllingsuppe 1 boks hele champinjonger 1 ferdig grillet kylling 1 ts - 1 ss karri (jeg synes det er godt når det er litt mye, gugga må bli litt lysegul skivede mandler (kan droppes) Sett ovnen på 175 grader (tror det er rundt der i hvertfall) Del kyllingen opp i små passende biter og legg den i en ildfast form ca 20*30 cm Bland rømme og bokssuppen i en bolle og tilsett karri Fordel soppen over kyllingen og hell over gugga Dersom man ønsker det kan man drysse skivede mandler på toppen, men det klarer jeg meg uten. Stekes i 20-30 min til gugga har blitt litt fast. Serveres med ris og salat. mmmmm
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2007 Mmm... hørtes godt ut. Skal ha mamma på middagsbesøk på fredag, min måte å takke for at hun bestandig stiller opp for oss =)
blomsterbarna Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Jeg pleier å bake inn kyllingfile i butterdeig, det er veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå