selfangerkjerringa Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 En augustdag kom meldingen fra gubben - han hadde vært i postkassen: "det var no til deg i kassa idag og forresten jeg har kjøpt meg ei sag" Jeg lurte fælt på hva det var jeg ventet jo pakke, men vennen var snar det tar jo som oftest litt lenger tid for en hemmelig venn å gjøre seg flid Kanskje var dette en stress-paket? En skikkelig kjip, lusen hemmelighet? Litt tråd, ost, papir og kanskje til slutt en svartbrent, hjemmestekt pepperkakegutt? Men pakken var full av glitter og fjas rosa, turkis, paljetter og stas akkurat sånt som jeg liker å lage decoupage, smykker, perler (men intet å sage) Ugler i mosen ble snart ant alle tvil i ekspresstid forsvant for vennen røpte seg i en rasende fart på msn - det ble krystallklart mayaya: takk for en superflott pakke jeg kan ikke annet enn bukke og takke nå gleder jeg meg til å gi å kurse deg en hobbyinnføring får du av meg! Velkommen på besøk til mitt hobbyhus i Langtvekkistan serveres det boller og brus og er du en flittig og flink elev kan vi fortsette kursingen pr epost og brev For selv om snart blir borte en stund så er det jo langt fra no' panikk-grunn når høsten faller på og du føler deg lei kan du ta fram din hobby og tenke på meg for vennen min er du, hemmelig og ekte og venner lar man ikke vansmekte Selvsagt får du med et syltetøyglass så kan du kose deg i bøtter og lass TUSEN TAKK FOR HOBBYPAKKE, MAYAYA!!! *massesusserogklemmerfraeksiltrøndern*
mayaya Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Åh, jeg er rørt. Må nesten komme tilbake med et svar på denne her... *tørke øyekroken*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå