RajaPia Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Tuuusen takk min hemmelige hobbyvenn !!! Det var jammen meg mye fint garn og artige oppskrifter i pakken fra deg ! Likte fargene du hadde valgt veldig godt . Men hvem er du ?? Er helt grønn. Pakken er jo sendt fra Sverige , og jeg visste ikke at det var noen fra Sverige inne her engang... Trenger mer hint gitt. )
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Jeg er ikke fra Sverige, men jeg befinner meg her akkurat nå... på ferie hos svigers og blir pakka full med kanelbullar og eplekake Plukket ut oppskriftene ut i fra hva jeg selv kunne tenke meg å strikke. Jeg strikker altså selv Håper du kan finne ei fin lue, og en jakke/genser til jenta di. Størrelsene går opp til 4 år såvidt jeg så. ps: jeg har fler enn en hobby
RajaPia Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Aha... Fant masse jeg kan tenke meg å strikke.Både til vesla og andre. Og fargene var så fine ! Kan du være Ka-ping da ? ( Måtte lete gjennom presentasjonen nå gitt . ) ) Har selv tanter og onkler , og hadde besteforeldre som nå er døde , i Sverige. Karlstad , Sunne og Torsby.Blir litt småtteri med hjem etter besøk ja.. Har ikke noe med hobbyvenn å gjøre da. )
selfangerkjerringa Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 jepp, det er meg Portoen ble skikkelig dyr... :/ Så jeg sender en liten ting i tillegg når jeg kommer hjem til Norge Er forresten ikke så langt unna Karlstad jeg befinner meg! Svigers er forövrig ikke herfra, de kjöpte hus og flytta hit for 5-6 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå