Vrimle Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Synes dere året var hardt eller lett? Hva hadde dere som valgfag?
Monajenten Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Jepp, jeg gjorde det i fjor, med en treåring og som gravid og fødte i januar. Hardt? Definitivt, hehe;) Men jeg fullførte med greie karakterer, og hadde best snitt på eksamenene:-D Jeg har svennebrev så jeg var fritatt fra valgfagene, men om jeg skulle hatt, hadde det nok blitt spansk og engelsk fordypning eller rettslære.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Syns det var nokså lett. Men jeg hadde fagbrev og slapp dermed bedriftsøkonomi, eldre historie og gym iallefall. Hadde bare 21 t i uka.
Poteto Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 ja, eg hadde i fjor. ganske lett bare du følger med å gjer litt lekse undervegs.. eg hadde sosialkunnskap og biologi som valgfag.. skal fullføre etter jul. gjekk glipp av så mange timer pga sykemeldt.. så må ta norsk og historie..
Vrimle Skrevet 22. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2007 Takk for svar alle tre:) Har nettopp begynt på påbygning og synes det virker hardt, men det er sikkert i starten til det har gått seg til litt får jeg satse på Jeg har engelsk og samfunnskunnskap som valgfag, da vi kun fikk velge de eller geografi. Måtte ta to av de tre fagene.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Tja. Jeg synes det var helt overkommelig. Ikke særlig hardt. Slet litt med matten, men gikk greit til slutt. Jeg slapp å ha valgfag siden jeg har fagbrev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå