Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #26 Skrevet 23. august 2007 Jepp... Hver dag... Utrolig kjedelig... Tror det er er sånn warcraft det går i her også... Spennende gitt...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #28 Skrevet 23. august 2007 Ikke nå lenger. Han får ikke lov av meg. Han spillte poker før, og han har hatt spilleproblemer. Totalt har han vel spilt bort 25-30 000 bak ryggen på meg. Og da hadde vi økonomiske problemer fra før av og hadde nettopp funnet ut at jeg var blitt uplanlagt gravid. Oppdaget dette og har gitt han et valg. Pokerspill eller meg og vår datter. Han har falt for fristelsen et par ganger etter at jeg oppdaget det, men nå har han ikke spilt siden i mai. Han får ikke lov til å spille med lekepenger en gang for da faller han bare for fristelsen.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #31 Skrevet 23. august 2007 Nei. Tror jeg aldri han har prøvd en gang.. Vi sitter nesten aldri ved dataen når vi begge er hjemme.. Stort sett bruker jeg den litt på dagtid når snuppa sover og vi ikke skal noe. Og han bruker den helst mens jeg gir kveldspupp på soverommet.. Er så usosialt om man skal sitte ved dataen.. Liker oss best sammen vi.
TusseMor07&09&14 Skrevet 23. august 2007 #32 Skrevet 23. august 2007 Han spilte MASSE helt fram til lillegutt kom til verden. Etter det har han roet det veldig ned! det har gått i wow her og. GUD så forbannet jeg har vært på det spillet... og det verste er at det var jeg som kjøpte det til han... *slår meg selv i hodet* hehe...
Lumsk Skrevet 23. august 2007 #33 Skrevet 23. august 2007 Min mann spilte mye før han traff meg, men han var voksen nok til å se på hvor mye tid han brukte på å spille. Han kom da fram til at han ikke kan spille og ha et meningsfylt forhold samtidig så han sluttet. Heldigvis!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 23. august 2007 #34 Skrevet 23. august 2007 poker her i heimen, er drittlei hele greia!
FuriLaks Skrevet 23. august 2007 #35 Skrevet 23. august 2007 Hattrick. Er helt fotballfrelst! Også har han holdt på med litt manager, men det blir han så hekta på at han har kutta ut:) Haha. Er ikke så mye lenger, kanskje et kvarter hver dag....
Annie:)) Skrevet 23. august 2007 #36 Skrevet 23. august 2007 Wow her også. Raider et par ganger i uka + all sjekking av auksjoner osv... Enig at det er et møkkaspill !! Det må være mange wow "enker" rundt omkring i verden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå