Gå til innhold

Antall soverom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere fordelt soverommene utover planene, og hvordan er dere fornøyd med det? Vil ha 3 soverom(+loft/kjellerstue), og vurderer om alle må ligge i samme etasje? Eventuelt i nærmeste etasje, eller kan det være 2 i kjellere, og 2 i andre egt? Tenker å ha 2-3 år mellom ungene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har 3 soverom i 2 etg her vi bor nå, og i nyhuset vi flytter til har vi egentlig 4 i 2 etg , men det ene er gjort om til walk in garderobe:-)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Vi har 3 soverom i øverste etasje, ett hoved soverom med eget baderom og et bad mellom de to andre soverommene. Vi har to rom i nederste etasje også, men bruker de til "trim rom" (mer støvsamlingsrom) og kontor. De har ikke bad på samme plan men opp en trapp hvor stue og kjøkken og gang er. Vi har ikke bygget selv.. Skulle gjerne hatt alle badene en-suite bortsett fra i gangen ved stuen.

Skrevet

vi har 3 soverom. et hus med en etasje og ungene har hvert sitt rom og vi ett rom.

Skrevet

Flere? jeg lurer veldig

Skrevet

vi har nettopp kjøpt oss hus og har fire soverom oppe med ei lita loftstua med balkong.

Klart stua kunne ha vært større, men jeg synes det er greit å ha alle oppe..

Skrevet

nede har vi et soverom, men det har vært et til tidligere, så en lettvegg så er det to.

ellers har vi oppe 2 soverom og loftstue. (tenker dette er deilig med barn, vi skal ha en til etterhvert så da har vi 2 barn. tenker da at de har et soverom hver, og en stue de kan ha venner på besøk i og leke i). de har også bad oppe.

litt deilig for ungene, for da har de liksom en etasje for seg selv når de blir større og har besøk, og vi har alt nede ellers. Og skulle vi få overnattningsgjester har vi jo loftstua vi kan bruke.

Skrevet

26 førstegangs

Da ligger du og ungene i hver sin etasje.Synes du det er greit?

Skrevet

I vårt nye hus blir det to soverom nede : Vi skal sove i ett, andre skal bli lekerom.

Oppe er det tre soverom, der skal barna ligge.

Skrevet

Vi har 7 soverom egentlig.

4 av dem er i 2 etasje og der sover vi allemann. Syns det er godt aa ha begge ungene i en etasje og det hadde ikke fungert for oss aa hatt en av dem eller begge i en annen etasje da eldstemann paa 2 sover i stor seng om natten og ofte komer inn til oss om morgenen.

Regner med at lillebror paa ett kommer til aa gjoere det samme etterhvt og vil ikke at de da skal maatte gaa i trapper ol i halvveis soevne.

Naa setter vi paa grinda naar di legger oss slik at eldstemann ikke kan gaa ned hvsi han vakner.

Vi har ogsaa Tvstue oppe i 2 etasje.

Skrevet

Vi har 3 soverom på loftet + loftstue som enkelt kan gjøres om til ett soverom til dersom vi skulle få 3 barn. Har også mulighet til å lage 3 soverom i kjelleren.

Skrevet

Vi bor foreløpig i leilighet, men jeg har tenkt at når vi får oss hus vil jeg ha alle soverom på samme plan. Dette pga brann eller andre ting. Vil ikke at barna skal sove oppe alene f.eks. Mulig jeg er litt hønemor, men tanken på at barna ligger oppe alene hvis det skulle skje noe... Nei, huff..

Skrevet

Samme som Minnie Mom, vi bor foreløpig i leilighet med alt på ett plan, men når vi skal bygge hus over 2 plan kommer jeg til å samle alle soverommene i 2. etg. Har brannangst og tørr rett og slett ikke sove i en annen etg. enn barna. En gammel venninne av meg mistet tantungene sine i en grusom brann hvor barna lå oppe å sov mens moren var nede og ikke kom seg opp til de for å redde dem. Grusomt! :o(

Skrevet

Vi har ett stort og ett lite i 1 etg..

2.etg er uinnredet enda, men der skal vi ha ett stort soverom i hver ende.. Altså to stk oppe..

Skrevet

Vi har 2 oppe og et nede som det er nå. Etterhvert vil det bli 5 sovrom og en liten stue oppe slik at alle kan sove oppe.

Vi har satt opp brannstige fra 2. etasje, siden de 3 eldste ligger der aleine. Dem har selvfølglig prøvd den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...