Gjest Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 har lagt ut noen innlegg om at jeg er lei allerede..tenker at det er så lenge til termin..men herre da hva klager jeg for? har en frisk baby i magen som sparker og koser seg, er nesten et hån mot de som sliter.. men ja det ER litt tungt og slitsomt
Monajenten Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Det er alltid lov å klage litt selv om ikke problemene er så "store". Det finnes alltid noen som har det verre uansett. Denne siden skal vel være for å støtte og hjelpe og komme med råd. Det må være lov å klage når man er sliten og lei, selv om man generelt har det bra og er heldig.
Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 hehe:O) skal nå bli deilig å få ham ut uansett..men jeg får trøste med meg at han ikke er ferdig utviklet enda og hadde trolig ikke overlevdd skulle han bli født nå..
Monajenten Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Nei han trenger masse tid enda på å gjøre seg klar til å hilse på mamma, pappa og storebror:) Det er lettere å "orke" da, når man tenker sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå