Gå til innhold

mindre aktiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som merker at babyen blir mindre aktiv på dagene? synes lillegutt er mye mindre aktiv på dagene enn kveldene.. og selv på kveldene er han mye roligere nå.. er 33 uker på vei nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter...

Skrevet

Hvis du er urolig, så ring føden, men mest sannsynlig har han bare fått seg et søvnmønster. Han blir dysset i søvn om dagen når du er mest aktiv, og når du sover har han fest. Dessuten begynner det jo å bli trangere der inne, så begrenset hvor mye han kan farte rundt.

Lykke til!

Skrevet

Jeg er også 33 uker på vei og jenta her er veldig rolig. De sier jo det at det er vanlig at de blir roligere i slutten av svangerskapet. Så lenge du kjenner NOE så tror jeg ikke at jeg hadde bekymret meg. Jeg har snakket med jm om dette og hun sier at så lenge man kjenner noe så er det ikke noe å bekymre meg om. Det kan jo være som hun skriver over her at gutten din har fått et søvnmønster. =)

Men er du urolig og bekymret er det jo bare å ta en telefon til jm.

Skrevet

Jeg er 38+3 og babyen er like aktiv som før.

Merker han har mindre plass å bevege seg på, men magen buler ut i alle kanter og han styrer fælt. Spurte legen da, om det kunne bli for MYE bevegelse, men det kunne det ikke.. Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...