Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror man kan høre den ganske tidlig, men mange vil ikke lytte etter den før man har vært på ultralyd.. Jeg var til jordmor i dag, er 16+6, hørte ikke hjertelyd. Hun tror hun hørte spark. Hun sa det var 50 prosent sjans for at vi ikke fikk høre det, for det er litt tidlig. Fosteret har så stor plass å bevege seg på at den kan være vanskelig å finne.. Hadde vært deilig å fått høre den men fikk ikke det, ble ikke så veldig bekymra, håper at alt er bra likevell..

Skrevet

takk for svar :-) Da prøver nok legen ikke engang å lete etter den når jeg skal til legen i morgen da nei. Var det jeg regnet med at det var for tidlig, siden jeg da er kun 12+3.

Skrevet

Jeg kommer fra jordmor nå, og jeg er 13+4. Hun fant hjertelyden lett på meg ihvertfall... Sterke 160 målte hun babyen til..

:-)

Skrevet

Vi prøvde i uke 11, og det var litt for tidlig, fordi livmora lå så langt nede i bekkenet. Men etter at livmora bikker oppover, er det lettere å høre. Det skjer jo rundt uke 12, så det kan hende du er heldig! Men om du ikke hører noe, så ikke få panikk! Det blir lettere å høre jo større babyen blir:)

Lykke til!

Skrevet

Jeg var 14 uker da jeg hørte den, men legen lette veldig lenge før han fant den! Det er nok ikke uvanlig at man ikke kan høre den før uke 18/19 tror jeg...! Håper alt er bra med alle :)

Skrevet

Jeg hørte den første gang da jeg var 12+1.

Fikk høre den idag også. 15+2 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...