Nr3 i 2012 Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Søstra mi ble lagt inn på sykhus idag med rier. Hun venter tvillinger og er 30 uker på vei. Hun har nå riedempende drypp, Noen som vet hvor lang tid dette kan ta før det evt virker?? Da hun kom inn hadde hun rier med 3-4 min. Nå er hun oppe i ca 15 min. Noen som har opplevd noe lignende?? og hvordan gikk det??
yasmina Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Jeg fikk bare tab., men min mor fikk drypp. tror det virker ganske kjapt. Hos min mor klarte de aa holde min soester i magen 1,5 uke lengre. Hvis hun ikke har aapning kan de nok holde tvillingene der en stund til, men hun risikerer aa bli liggene der. Men kommer barna naa saa er de saa pass store at det vil nok gaa fint.Antar at hun ogsaa faar lungemodningssproeyter ? Lykke til !!!
Tiny dreams ♥ Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Jeg fikk drypp da jeg hadde premature rier i uke 21. Det virket ganske kjapt, men jeg måtte holde meg sengeliggende en god stund etterpå, pga livmorhalsen.
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Så lenge riene har roet seg etter hun ble satt på drypp så vil det nok ikke gå så altfor lenge før det stopper. Men hun må nok ligge med dryppet i 48tiimer uansett om det gir seg eller ikke. Håper de gir seg, selvom barna mest sannsynlig vil greie seg helt fint om de kommer nå, er det jo best å vente lengst mulig oppimot termin. All lykke til i fra meg!
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 I mitt forrige svangerskap gikk jeg gravid med tvillinger. Ble lagt inn i uke 26 med premature rier, fikk da bare tabletter som roet det ned, men i uke 31+4 ble jeg lagt inn for premature rier igjen og hadde da helt utflatet livmor. Ble da satt på drypp, men de klarte ikke å stoppe det da. Så mine tvillinger ble født i uke 31+5. Håper inderlig at hun klarer å holde på de litt til. Masse lykke til til henne.
SuperGlad Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 jeg kom inn med kynnere (trodde jeg) med 3 min mellomrom. Fikk drypp, traktolyse (det heter ikke det, men det var det jeg synes det hørtes ut som). ble lagt inn på kvelden fredag, hadde enda tak som hadde gått over til kynnere lørdag, å søndagsformiddag var de så svake at ctgen ikke merket de. jeg gjorde det da... Lå inne til mandagsmorgen. Håper de klarer å stoppe fødselen, eller i hvertfall utsette den noen dager :-)
Nr3 i 2012 Skrevet 22. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2007 Nå ser det ut som riene har dabbet litt av. Men hun er oppe i en fingertupp åpning. De var veldig fornøyd med at det ikke var blitt noe mer etter alle riene. Så nå regnet de ikke med at det ble fødsel før i morgen, men de sa også at det kunne ta dager. De regnet også med at vekten på tvillingene var på mellom 1500 og 2000 så de er ganske store!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå