Gå til innhold

Nå gir jeg opp snart!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette prøve greiene går meg på nervene.. jeg trur jeg aldri har vært så lei meg for noe noen gang.. det kommer helt sikkert aldri til å bli min tur noen gang.. har endelig fått slik nogenlunde normale sykluser, men nå finner jeg ikke el nå. Er på dag 24 av ca 33 dagerssyklus. jeg har testet hver dag, men bare fått negativ el test. Vil det si at jeg ikke har el?

Beklager sytinga, men blir så trist

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er lei nå! Men det kommer til å bli din tur en dag:) Selv om du ikke får utslag på EL-tester trenger ikke det bety at du ikke har EL. Leste akkurat på 1. tri om mange som hadde blitt gravide selv om de ikke hadde fått positiv EL-test. Du burde teste på ettermiddagen, hvis du ikke gjør det allerede. For å finne ut av om du har EL anbefaler jeg deg å tempe en syklus eller to.

Lykke til, håper det klaffer for deg snart!

Skrevet

åkey.. j da får jeg bare håpe jeg har hatt el da og at jeg ikke får tanta :)

Ja jeg har tenkt og prøve med temping en syklus slik at jeg har gjort det også!:)

Skrevet

Krysser fingrene for at tanta di holder seg laaangt vekk:)

Skrevet

Jeg kjenner ei som ikke får utslag, selv om hun har EL :)

Skrevet

Du kan prøve å tempe, se om du finner eggløsningen da.

Skrevet

hei:)

I forige mnd så begynte jeg på pergo og tok cb digitale el tester vær dag,men fant ikke el.

Pleier alltid å finne den på dag 16-17,men ikke den gangen. så etter 3 pakker med cb digital tester,så orket jeg ikke å teste mere.

Jeg tok blod prøver den mnd og jeg fikk svarene for noen dager siden, og det viste seg at jeg hadde hatt el.

så fortvil ikke...ikke alltid man finner el men el tester.

Skrevet

Ikke fortvil om du ikke får utslag på el-testene. Hos noen gir de ikke utslag i det hele tatt, eller perioden hvor man får utslag er så kort at man kan misse det om man ikke tester ofte. Jeg må teste både morgen og kveld dagene rundt eggløsning for å at testene skal få det med seg.

Det er slitsomt å hver måned gå og håpe bare for å bli skuffet hver gang det viser seg at man ikke er gravid. Du har lov til å være trist, og av og til gjør det veldig godt å syte litt .-)

Ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...