Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Jeg skammer meg!! Frokost: 4 kanelboller Lunsj: 1 pose tortillachips og en hel boks guacamole-dip Middag: Fjordland rømmegrøt Kveldsmaten tør jeg ikke tenke på engang.. Noen verre??
Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Höres unektelig veldig fristende ut!!!! Bare ikke hver dag er slik tror jeg ikke du har noe å bekymre deg for. Med for å svare på sp.m dit kan jeg ikke skryte på meg dette: Frokost: 1 brödskive m. ost og litt yogurth naturell. Mellommåltid: et eple Lunsj : 2 brödskiver md ost Mellommåltid: 1 banan jobber til kl 17 i dag så jeg måtte ta et grovt rundstykke uten pålegg nå. Middag: Det blir pannekaker og kjöttsuppe
*1+1=2 små* Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Frokost: 2 brødskiver med salami, 2 sjokoladebiter, cola og sjokomelk Kveldsmat har jeg ikke spist på mange uker...har ikke lyst på noe...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Yikes! Flinkis! Med et kjøkken som kun består av komfyr og kjøleskap (kjøkkenet er under oppussing) blir det lett bare drittmat.. Men drar mye på besøk til familie og venner, og da krever jeg alltid å få fisk til middag
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 frokost: ingenting Lunch: 2 pakker nudler Middag: er kvalm, så den blir det nok ikke noe av.. Håper matlysten kommer snart.. kan ikke fortsette og gå ned i vekt.. huff
Tooblind Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Er syk.. Har tannkjøttbetennelse og feber, så klarer ikke å spise noe særlig, så her har det blitt en hjemmelaget smoothie og melonyoghurt. har ihvertfall fått i meg en del vitaminer da..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Frokost: 2 brødskiver med leverpostei, appelsin juice Lunsj: 2 rundstykker med karbonade og syltetøy, 2 sjokolader og litt smågodt. Druer Middag: Grillet laks med salat Boller til kveldsmat... Huff..., kunne nok vært bra dette, hvis jeg droppet godisen!
Baby nr3 ombord Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 Denne var jo litt moro:) Frokost- nesten to grov skiver med løkrullade Middag - innbakt kylling på Kina restaurant Mellom måltider hittil- to saftiser og en soft shake is!! 1 pepsi max og 1 liter vann sikkert.
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Frokost/lunsj: 2 brødskiver med brunost. Cola...=o) Middag: Da blir det kylling med ris og bearnise saus...namnam...(hmmm, blitt my av dette i det siste...)... Hvis jeg er sulten etterpå, så blir det brød skive med rekesalat...
Gjest Lenchen Skrevet 22. august 2007 #10 Skrevet 22. august 2007 Frokost: Firkorn og cultura +appelsin juice Mellommåltid: 1 knekkebrød med italiensk salat Lunsj: 2 knekkebrød med ost og tomat + 1 iskrem Middag: Fisk, ris og grønnsaker Kvelds: Vi får se... muligens potetkaker med brunost (nam nam)
Erisa* Skrevet 22. august 2007 #11 Skrevet 22. august 2007 Frokost: en skive med servelat + et glass melk Lunch: en skive med servelat + et eple Lunch nr to, evt middag... : Salat med pariserloff Innimellom der har jeg spist en halv pakke med love hearts. jeg er jo egentlig ganske flink til å spise sundt, men så ødelegger jeg med dette snopet.. Argh. men man trenger sikkert litt sukker også
Gjest Skrevet 22. august 2007 #12 Skrevet 22. august 2007 Frokost: Landgang som jeg laget meg hjemme, juice og litt vann Så har jeg vært trøtt og ikke hatt matlyst Middag: Fiskegrateng og revet gulrot Kvelds: Skal lage strimlet svinekjøtt, masse gode oppskjærte grønnsaker og woksaus til sambo kommer hjem
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 22. august 2007 #14 Skrevet 22. august 2007 Wow, skjønner at jeg spiser masse... Frokost, ca kl 07:00: Frokostblanding med skummet melk + et lite glass appelsinjuice Mellommåltid, ca kl. 10:00: Banan Lunsj, ca kl. 12:00: Tre brødskiver med hvitost og paprika, et grønt eple og vann Middag, ca kl. 16: Fiskepinner, potetmos og grønnsaker Dessert: Appelsin og kiwi Kveldsmat: Tenker det blir et knekkebrød eller to... Jeg spiser omtrent så mye hver dag. Nokså sunt, men forholdsvis mye. Har en enorm appetitt og kunne spist mye mer - har akkurat greid å gå ned fra fire til tre brødskiver til lunsj. Sukk... Kiloene kommer, men jeg var helt slank fra før - så får jeg heller håpe de går lett av igjen.
Gjest Lenchen Skrevet 22. august 2007 #15 Skrevet 22. august 2007 Syns du spiser veldig fornufting jeg Fortsett med det!!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #16 Skrevet 22. august 2007 Frokost: 1 pizzastykke fra i går Lunsj: 1 skolebolle Middag: Pølse og potetmos Kvelds: Brødskiver
Athina' Skrevet 22. august 2007 #17 Skrevet 22. august 2007 Frokost: Kaffe Mellom måltider: 1 banan og 1 eple og mer kaffe. Lunsj: 2 knekkebrød med hvitost, 1 lite glass sjokkomelk. Middag: Liten skål med risegrynsgrøt, 1 lite glass melk Kveldsmat: ikkeno for jeg er så mett at jeg holder på å daue blææææh! :-( Og dette er MYE mat for meg.
tudeluuu Skrevet 22. august 2007 #18 Skrevet 22. august 2007 hm.. hørtes ut som en drømmedag hva matinntak gjelder!! Jeg derimot blir bare kvalm av å spise bare søte ting eller fastfood, så må proppe i meg litt normal mat! Har spist: 4 små skiver med kalkunpålegg og kyllingpostei 1 kanelbolle 1 eple 1 nektarin 8 drops (lakris salmiakk namnam) 1 stor skål med boccoli og blomkålsuppe 4 små skiver med hvitløksbrød og nå er jeg sulten igjen!! er det mulig etter så myye mat!
Bdancer Skrevet 22. august 2007 #19 Skrevet 22. august 2007 hehe... prøv å ikke tenk på alt du spiser som du ikke burde spise... prøv å heller legge til noe sunt i tillegg:) Javel så klarte du ikke å motstå de kanelbollene, men hva med å spise en banan i tillegg for å få i litt næringsstoffer?
hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 22. august 2007 #20 Skrevet 22. august 2007 frokost: to grovbrødskiver med servelat og majones +to store glass melk Lunch: et horn på kafè og litt brus middag: fårikål og potet m/litt brus og krydderkake til ettermiddagskaffen kvelds: to grovbrødskiver med leverpostei og rødbeter og et stort glass melk + et eple. + sikkert litt sjokolade før leggetid
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #21 Skrevet 22. august 2007 Siden første innlegg har jeg spist kylling-fajitas, 1 pose lacerol salmiak, 5 salinas med smøreost, 3 colabokser... En skammens dag! I morra er det skjerpings! Pleier å være flink med frukt og grønnsaker men... HI
camosilla Skrevet 22. august 2007 #22 Skrevet 22. august 2007 frokost: en skive med baconost ett glass eplejuice lunch: salat og en skive + yoghurt og en kopp te middag: grillet torsk med potet, saus og erter og ett glass vann ellers drikker jeg litt kaffe + vann og litt frukt i løpet av dagen
Gjest Skrevet 22. august 2007 #23 Skrevet 22. august 2007 Jeg tror kanskje jeg tar innersvingen på en god del av dere i dag Frokost: et halvt lyst rundstykke med hvitost + ett ostesmørbrød. Solo å drikke (fysjom! Dette er absolutt ikke dagligdags for meg, bare så det er sagt!) Lunsjen utgikk da jeg sov til kl 1200 etter en natt med heller lite søvn Middag/kvelds(har holdt det gående siden middagstid omtrentlig..): Natchos - stappmett, deretter sikkert et halvt kilo smågodt og nå ble nettopp kaken servert; daimkake (NAM!). Til dette har jeg drukket cola light + massevis av vann. Men nå må det sies at dette ikke er heeelt representativt, siden jeg har bursdag i dag Må skeie litt ut da!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #24 Skrevet 22. august 2007 Frokost: 2 brødskiver med leverpostei og skummet melk Lunsj: Salat+ en brødskive med brunost og vann mellommåltid: Eple og banan Middag: Fiskesuppe og vann Kvelds: 2 brødskiver med leverpostei og skummet melk og litt twist innimellom;)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #25 Skrevet 22. august 2007 Frokost: to skiver med makrell i tomat (en hel boks.....) Middag: to pannekaker og en skål ertesuppe Kvelds: to skiver med tubeost og kjøttpålegg. Men nå er jeg så sulten at det blir mer mat før bingen... En vanlig dag: Frokost: alt for mye med noe søtt på. Lunsj: rester etter jenta mi og tre brødskiver med alt for mye på... Middag: Alt for mye av hva som helst.. Kvelds: sjokkis og snop... Sånn føles det hvertfall som... Kan spise fire skiver til et måltid. Det er tre skiver mer enn vanlig,det... Er i uke 28, har gått opp 7 kg:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå